خبرگزاری کار ایران

بی‌توجهی کی‌روش به لیگ برتر/ صدرنشین بدون نماینده در تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۸۰۸

بازیکنانی که در لیگ برتر عملکرد درخشانی داشتند نتوانستند به فهرست کی‌روش راه پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان فهرست 24 نفره تیم ملی برای اردوی کره‌جنوبی و تقابل با تیم ملی این کشور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 را اعلام کرد و یکی از نکات جالب این فهرست مثل همیشه بی‌توجهی به بازی‌های لیگ برتر بوده است.

کی‌روش معمولا نشان داده به عملکرد بازیکنان توجهی ندارد و فقط بازیکنی که از نظر سبک بازی به تفکرات تاکتیکی او بخورد را دعوت خواهد کرد و این موضوع در فهرست اخیر تیم ملی هم نمود داشته است.

یکی از نکات جالب این لیست عدم حضور حتی یک بازیکن از تیم پارس جم است که پدیده رقابت‌ها و صدرنشین لیگ برتر است.

در مجموع 16 تیم لیگ برتری تنها 5 تیم در تیم ملی نماینده دارند و سر سایر تیم‌ها بی کلاه مانده است.

با این حال بازیکنانی بوده‌اند که با توجه به عملکرد خوب در 5 هفته گذشته شایسته دادن فرصت از سوی سرمربی تیم ملی بودند.

امید سینک، محسن فروزان، احسان تاییدی و امید صالحی از پارس جم، محمد ایران‌پوریان از تراکتورسازی، عیسی آل‌کثیر از نفت تهران، میثم دورقی از استقلال خوزستان، محسن مسلمان از پرسپولیس، عبدالله ناصری از فولاد، علی قلی‌زاده از سایپا، محمدرضا خانزاده از پدیده، حسین بغلانی از صنعت نفت، صادق بارانی و بختیار رحمانی از پیکان، جلال علی‌محمدی و شاهین ثاقبی از سپاهان و... بازیکنانی بودند که مورد بی‌توجهی کی‌روش در تیم ملی واقع شده‌اند.

با توجه به قرار داشتن در سال منتهی به جام جهانی بازیکنان انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم‌های خود و ورود به تیم ملی دارند ولی سیستم بسته کی‌روش مانع بزرگی بر سر راه آنهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز