خبرگزاری کار ایران

گزارش عملکرد شب گذشته شاگردان کی‌روش در اروپا

بهترین نمایش ستاره سابق استقلال در روز شکست ناپذیری لژیونرها

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۷۳۶

شب گذشته لژیونرهای فوتبال کشورمان در رده باشگاهی برای تیم‌هایشان به میدان رفتند اما متحمل شکست نشدند.

به گزارش ایلنا،‌ شب گذشته بازیکنان لژیونر کشورمان در تیم‌هایشان عملکرد خوبی داشتند و در ادامه نگاهی به نتیجه گیری تیم‌هایشان می‌پردازیم:

سردار آزمون - روبین کازان روسیه

مهاجم ملی پوش ایرانی روز گذشته در دقیقه 60 برای روبین کازان به میدان رفت اما در دقیقه 82 مصدوم شد و به نیمکت رفت. روبین کازان این دیدار را با برتری یک بر صفر پشت سر گذاشت تا با 14 امتیاز رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه قرار بگیرد.

 

کریم انصاری فرد - المپیاکوس یونان

مدعی عنوان قهرمانی در لیگ یونان هفته دوم را با سه امتیاز به پایان رساند. در این دیدار انصاری فرد از دقیقه 64 جایگزین محمد بن، مهاجم کوموری شد و تا پایان بازی در ترکیب حضور داشت.

 

رضا قوچان نژاد - هیرنفین هلند

تیم هیرنوین بامداد امروز در چارچوب هفته سوم اردویژه هلند میهمان تیم آدو دن‌هاخ بود و با کسب نتیجه 2 بر یک، اولین پیروزی خود را در این رقابت‌ها به دست آورد. قوچان نژاد در ترکیب ثابت حضور داشت و دقیقه 72 تعویض شد.

 

علیرضا جهانبخش - آلکمار هلند

در هفته سوم لیگ اردیوژه هلند تیم‌‌های ویتسه و آلکمار رو در روی هم قرار گرفتند که نتیجه پایانی این بازی پیروزی 2 بر یک یاران علیرضا جهانبخش بود. ملی پوش کشورمان از ابتدا در ترکیب آلکمار حضور داشت اما در دقیقه 71 تعویض شد.

 

کاوه رضایی - شارلوآ بلژیک

مهاجم سابق استقلال تهران در شب برتری شارلوآ حضور پررنگی داشت. رضایی با دو گل در دقیقه 75 و 90 نقش به سزایی در صدرنشین کردن این تیم داشت. در هفته پنجم لیگ بلژیک شارلوآ به پیروزی 3 بر 2 برابر وارگم دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز