خبرگزاری کار ایران

پیغام فیس بوکی کارلوس کی‌روش؛ با بادهای خطرناکی مواجه هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۳۴۴

کارلوس کی‌روش در پیامی در فیس بوک خود با اشاره به شرایط تیم ملی خواهان حمایت بیشتر از شاگردانش در مسیر جام جهانی شد.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش با وجود صعود زودهنگام با ایران به جام جهانی 2018 روسیه در پیغام فیس بوکی خود برای طرفداران تیم ملی مدعی شد توفان های ویرانگری پیش روی ملی پوشان است که دستکم گرفتن این توفان ها می تواند کار را برای رسیدن به اهداف آتی سخت کند. متن پیام آخر کی روش در صفحه فیس بوک به این شرح است:

تیم ملی با توفان های ویرانگری روبروست.

دوستان عزیز،

ما باید به صعودمان به جام جهانی، وضعیت شکست ناپذیری مان ، آمار کلین شیت و حضور در صدر رنکینگ آسیا افتخار کنیم و از آن خوشحال باشیم. دو بازی مانده به پایان دیدارهای مقدماتی، ایران توانست به عنوان تیم اول، صعودش را به این رقابت ‌ها قطعی کند و پس از برزیل به دومین تیمی تبدیل شود که به جام جهانی راه یافته است که دستاوردی فوق العاده محسوب می‌شود. ما خودمان را برای تقابل با کره جنوبی و سوریه آماده می‌کنیم و می‌خواهیم به بهترین شکل و با افتخارآفرینی کار را به پایان رسانیم. سه ماه پس از صعودمان به جام جهانی، باید برنامه ای انگیزشی و چالشی وجود داشته باشد که توسط یک بودجه با ثبات و قوی تامین می‌شود. ولی متاسفانه وضعیت فعلی اینگونه نیست و اگر این حمایت در زمان مناسب انجام نشود و اگر اشتباهات گذشته را تکرار کنیم، در مسیر ناهموار گذشته گام برداریم، با توفان شن روبرو خواهیم شد.

دوستان عزیز،

بالاتر از این وضعیت بی ثبات اقتصادی، ما با بادهای ویرانگر پیش بینی نشده و خطرناکی روبرو هستیم که به سمت مسیر ما می‌وزند. مطمئنا تیم ملی به این اتفاقات نیازی ندارد و بدون شک، هواداران و حامیان تیم هم انتظار چنین اتفاقاتی را ندارند. ما باید بر صحبت های انگیزشی رئیس جمهور روحانی، پس از صعودمان به جام جهانی 2018 تاکید کنیم:

80 میلیون!

یک ملت!

یک ضربان قلب!

تنها با تامین به موقع مالی می‌توان انگیزه لازم را در آماده سازی برای جام جهانی به وجود آورد و حس بردباری و کنار هم بودن را به وجود آورد تا در روسیه به دنبال رویاهایمان باشیم. فارغ از شرایطی که داشتیم، روحیه و ذهنیت تیم ملی همیشه "فراتر از انتظارات " بوده است و غیرقابل قبول و غیر قابل درک است که پاداشی مثل باقی اوقات به این تیم داده شود نه "فراتر از انتظارات" .

همه ما باید روی دیدار با کره جنوبی و سوریه تمرکز کنیم، همه برای تیم ملی!

کارلوس کی‌روش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز