خبرگزاری کار ایران

سرمربی پارا وزنه برداری: هدفمان قهرمانی در رقابت های جهانی مکزیک است

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۲۱۸

مربی تیم ملی پارا وزنه برداری گفت: هدف از شرکت در رقابت های قهرمانی جهان، کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات و همچنین کسب ورودی بازی های پارالمپیک توکیو است و احتمال ارتقای رکورد برخی ورزشکاران نیز وجود دارد.

به گزارش ایلنا، علی فخرآور در آغاز اردوی متصل به اعزام تیم ملی پارا وزنه برداری به  سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: اردوی پایانی و متصل به اعزام تیم ملی از صبح شنبه با حضور ۱۹ نفر برگزار خواهد شد که ۱۳ نفر در رده سنی بزرگسالان و ۶ نفر در رده سنی جوانان هستند.

وی افزود: این اردو به مدت ۳۰ روز برگزار می شود که در ۱۰ روز نخست تمرینات به صورت فشرده برگزار می شود. در 10 روز دوم تمرینات تکنیکی و تاکتیکی انجام خواهد شد و در 10 روز پایانی، حفظ رکوردها و ریکاوری ورزشکاران در دستور کار است.

مربی تیم ملی پارا وزنه برداری اظهار داشت: در رقابت های قهرمانی جهان، ورودی بازی های پارالمپیک توکیو توزیع می شود و قصد داریم علاوه بر کسب عنوان قهرمانی، ورودی این بازی ها را نیز به دست آوریم.

وی در خصوص ترکیب تیم ملی پارا وزنه برداری اعزام به مسابقات قهرمانی جهان گفت: اسامی تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان را اعلام کرده ایم، اما اعزام ملی پوشان به میزان آمادگی شان بستگی دارد و اگر در رکوردگیری پایانی اردو ورزشکاری در شرایط خوبی نباشد از ترکیب تیم ملی حذف می شود. درحقیقت اگر ورزشکاری مقام آور باشد به رقابت های قهرمانی جهان اعزام می شود.

فخرآور همچنین از احتمال رکوردشکنی در چند وزن خبر داد و خاطرنشان کرد: مجید فرزین و سیامند رحمان شرایط بسیار مناسبی برای ارتقای رکورد دارند. البته سیامند تا بازی های پارالمپیک توکیو رکوردشکنی نمی کند و تنها به کسب مدال طلا اکتفا می کند.

وی یادآور شد: سامان رضی نیز شرایط ایده آلی دارد. همچنین حامد صلحی پور که در بازی های پارالمپیک ریو به دلایلی حذف شد را نیز برای ارائه عملکردی مناسب در این بازی های آماده می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز