خبرگزاری کار ایران

برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا؛

تیم ملی پارا تنیس روی میز عازم چین شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۴۳۲

تیم ملی پارا تنیس روی میز ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و هفت ورزشکار در بخش مردان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا شب گذشته به کشور چین رفت.

به گزارش ایلنا، سرمربی تیم ملی پارا تنیس روی میز بانوان پیش از پرواز به چین در خصوص شرایط تیم اعزامی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: این رقابت ها از ۴ تا ۹ شهریورماه برگزار می شود. تیم ملی بانوان نیز در کلاس سه نشسته رقابت خواهد کرد.

آمنه حاج حسینی رقبای ایران را در این مسابقات بسیار سخت ارزیابی کرد و افزود: رقبای تیم ملی ایران در این مسابقات از قهرمانان جهان هستند، اما ملی پوشان کشورمان تلاش خوبی کرده اند که امیدواریم صاحب سکو شوند.

وی ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران با دست پر از مسابقات قهرمانی آسیا بازگردد و اظهار داشت: در مسابقات دوره گذشته عنوان دوم را به دست آوردیم و سعی می کنیم در این مسابقات نیز با دست پر برگردیم. این رقابت ها ۴۰ امتیاز رنکینگ جهانی دارد و قطعا در کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تاثیرگذار است.

شهریار نامور، سرمربی تیم ملی پارا تنیس روی میز مردان، نیز گفت: ملی پوشان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته اند و امیدوارم در این مسابقات مقابل تیم های کره جنوبی، چین، ژاپن و سایر تیم ها به برتری برسیم. ملی پوشان تمرینات خوبی داشته اند و توانایی کسب مدال دارند.

حسن جانفشان، مهدی رضاپور، علی خوبی زاده، حمیدرضا شیخ زاده، مهدی معصومی، جواد فولادی، مهدی رضا زاده، نرگس خزایی، فروغ بختیاری و الهام چزانی، ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز