خبرگزاری کار ایران

آقایی: مقابل طارمی و منشا تسلیم نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۵۱۵

مدافع سیاه جامگان امیدوار است تیمش بتواند از استادیوم آزادی دست پر خارج شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیاه جامگان امشب در دیداری سخت مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت و تصور می‌شود خط دفاعی این تیم شرایط سختی را مقابل حمله وران پرسپولیس پشت سر بگذارد.

با این حال محسن آقایی، مدافع جوان سیاه جامگان که در این فصل در ترکیب شاگردان اکبر میثاقیان حاضر شده، امیدوار است بتواند در کنار دیگر بازیکنان سد محکمی برابر مهدی طارمی و گادوین منشا شکل دهند و به واسطه این مساله دست پر از زمین خارج شوند.

وی در خصوص این دیدار گفت: بعد از شکستی که در هفته قبل متحمل شدیم نمی‌خواهیم برای دومین هفته پیاپی بازنده زمین را ترک کنیم و تمرینات مناسبی را در طول هفته پشت سر گذاشتیم و شرایط حریف را کاملا زیر نظر گرفته‌ایم. مطمئنا کار سختی در استادیوم آزادی پیش رو خواهیم داشت اما این به آن معنا نیست که برای شکست در تهران حاضر شده‌ایم.

آقایی با اشاره به شناخت کافی از منشا و طارمی در خصوص عملکرد دفاعی تیمش گفت: در اینکه مهدی طارمی و حتی منشا بهترین مهاجمان فعلی فوتبال و لیگ ایران هستند شکی نیست اما پرسپولیس تنها به این دو بازیکن خلاصه نمی‌شود و باید مراقب تمامی عناصر این تیم باشیم تا با دردسر مواجه نشویم. با این حال طی روزهای اخیر عملکرد آنها را زیر نظر گرفتیم تا بتوانیم در زمان بازی به خوبی از پس حرکات آنها بربیاییم و مطمئن باشید تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا مقابل پرسپولیس و خط حمله آنها تسلیم نشویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز