خبرگزاری کار ایران

علی دایی 4 برادر عجیب‌تر از خود دارد؛ افسانه 5 برادران خانواده شهریار

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۴۹

اسطوره فوتبال کشورمان در خانواده‌ای عجیب متولد شده است و برادرانی دارد که ویژگی‌های عجیب و جالب توجهی دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی دایی، سرمربی کنونی سایپا و اسطوره فوتبال کشورمان همیشه از چهره‌های ویژه و پرطرفدار ورزش ایران بوده که زندگی شخصی او هم زیر ذره‌بین رسانه‌ها و هوادارانش قرار داشته است. با وجود اطلاعات زیادی که مردم از شهریار فوتبال ایران دارند، ولی شاید کمتر کسی در مورد خانواده او و خصوصاً 4 برادری که دارد بداند. 4 برادری که شاید بتوان گفت خصوصیاتی عجیب‌تر از برادر مشهورشان دارند.

برادران دایی؛ همه متولد یک فروردین!

اولین نکته‌ای که از خانواده دایی جلب توجه می‌کند تاریخ تولد آنهاست؛ برادران دایی همگی متولد یک فروردین هستند که نکته عجیبی است. این مساله البته با توجه به رسم قدیم صورت گرفته و به خاطر این بوده تا فرزندان زودتر راهی مدرسه شوند.

 

افسانه 5 برادران

خانواده علی دایی 5 برادر هستند. محمد دایی که اکنون در کنار او کمک مربی اول محسوب می‌شود و از پرسپولیس تا نفت و راه آهن و سایپا در کنارش حضور داشته است. عبدالله، حسن و حسین دیگر برادران علی دایی محسوب می‌شوند که در بیشتر بازی‌های تیم تحت هدایت او روی سکو حضور دارند.

 

از شهریار تا شهزاد

نکته جالب دیگر در خصوص برادران علی دایی به لقب یا اسم دوم آنها مربوط می‌شود. علی دایی مدت‌هاست با لقب شهریار شناخته می‌شود. دیگر برادران او نیز اسم دیگری دارند که محمد با نام کیکاووس، عبدالله به نام حافظ، حسن با نام دوم شهزاد و حسین هم با نام بهزاد شناخته می‌شود.

 

خانواده‌ای کاملا تحصیل‌کرده

اینکه علی دایی در رشته مهندسی مواد یا متالوژی تحصیل کرده و اکنون هم به دنبال مدرک دکتراست چیزی است که همگی از آن باخبر هستند. با این حال دیگر برادران او نیز تحصیلات دانشگاهی را پشت سر گذاشته اند. عبدالله مهندس شیمی است، محمد در رشته‌ی مهندس مکانیک – حرارت درسش را به پایان رسانده، حسن در رشته مهندس کشاورزی و حسین هم مهندسی برق خوانده است.

 

مشاغل جالب توجه

حافظ برادر بزرگ دایی آموزگار است و در آموزش و پرورش مشغول است. محمد هم در کنار علی دایی حضور دارد و البته او نیز شغل دیگری هم پیشه کرده تا درآمد خود را افزایش دهد. فست فود او البته در دو سال پیش حسابی سر و صدا کرد و در ادامه با توجه به درآمد کمی که داشت ترجیح داد آن را ادامه ندهد. حسن برادر کوچکتر دایی هم در فروشگاه‌های دایی مشغول است و بهزاد کوچکترین عضو خانواده دایی نیز در اردبیل مغازه دارد و محصولات ورزشی دایی را می‌فروشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز