خبرگزاری کار ایران

آماری فریب دهنده در استقلال؛ لطفا مراقب باشید

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۲۱۷

خط دفاع استقلال برخلاف آمار خوبی که دارد در بازی‌ها عمکلرد مطمئنی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خوردن فقط یک گل در 3 مسابقه که همان یک گل هم از روی نقطه پنالتی بوده، آمار استقلال را در خط دفاع خوب و حتی رویایی جلوه می‌‎دهد. این تیم به همراه پرسپولیس صدرنشین، با یک گل خورده بهترین خطوط دفاعی لیگ هفدهم را تا هفته سوم ثبت کرده‌اند. با همین آمار خوب، شاید اینطور به نظر برسد که استقلال در فاز دفاعی تیمی موفق و مطمئن است اما واقعیت چیز دیگری است.

 استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان شروعی بسیار بد داشت. یک بار عظیم گوک توپ را از روی خط برگشت داد. یک توپ به تیر دروازه رحمتی خورد، یک موقعیت خوب برای شیمبا به دست آمد که منجر به خطای پنالتی گوک روی او شد و در نیمه دوم هم یک بار مهدی رحمتی روی تعلل عجیب شیمبا توانست دروازه‌اش را از باز شدن برای بار دوم نجات دهد. در بازی با استقلال خوزستان، اوضاع کمی بهتر بود.

تیم ویسی برای کسب یک امتیاز به تهران آمده بود و تمایل زیادی به حمله به سمت دروازه استقلال نداشت اما همین تیم یکی دو بار تا آستانه گلزنی به استقلال پیش رفت و اگر بی‌تجربگی بازیکنان جوانش نبود شاید این اتفاق می‌افتاد. اما در بازی سوم مقابل تراکتورسازی، شاید فقط خوش‌شانسی بود که باعث شد مهدی رحمتی دومین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کند.

او یک بار روی شوت کیانی واکنشی دیدنی داشت اما چند بار با خوش‌شانسی دروازه‌اش بسته ماند. یک بار تیر دروازه‌اش به لرزه درآمد و یک بار هم ضربه بد مهاجم جوان تراکتورسازی یعنی طاهران، از کنار دروازه او گذشت. یکی دو بار هم مهاجمان تراکتورسازی تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفتند اما باز هم دروازه رحمتی باز نشد. در واقع آبی‌ها و کادر فنی این تیم نباید گول دو کلین‌شیت و فقط یک گل خورده از روی نقطه پنالتی را بخورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز