خبرگزاری کار ایران

به ادعای آمار فصل گذشته؛

معجزه عدد 3 برای یحیی؛ تراکتورسازی مقابل استقلال پیروز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۹۰

مقایسه نتایج استقلال و تراکتورسازی و سرمربیانشان در هفته سوم فصل گذشته نشان از پیروزی سرخپوشان تبریزی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال و تراکتورسازی در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به مصاف هم می‌روند که هیچ کدام حال و روز خوشی ندارند 3 امتیاز این دیدار می‌تواند مرهمی بر نتایج ضعیف دو هفته گذشته آنها باشد.

این دیدار علاوه بر حساسیتی که به واسطه اوضاع بد دو تیم دارد، یکی از رقابت‌های حساس همیشگی لیگ برتر بوده است و نتیجه آن برای هواداران دو تیم اهمیت زیادی دارد و همه منتظرند نتیجه این دیدار را ببینند.

در همین راستا مرور آمار فصل گذشته دو تیم و البته سرمربیان آنها نتایج جالبی به دنبال دارد که احتمال پیروزی تراکتورسازی را در این دیدار تقویت می‌کند.

استقلال تهران با منصوریان فصل گذشته را هم ضعیف شروع کرد و مثل حال حاضر از دو دیدار یک شکست و یک تساوی حاصل عملکردش بود. آبی‌پوشان تهرانی فصل گذشته دیدار هفته سوم را هم در تقابل با صنعت نفت واگذار کردند تا حاصل کارشان از 3 بازی اول لیگ تنها یک امتیاز باشد.

تراکتورسازی که تحت هدایت امیر قلعه‌نویی قرار داشت، دو هفته اول را با دو تساوی سپری کرد و اولین پیروزی خود را در هفته سوم مقابل پیکان با نتیجه 3 بر یک جشن گرفت.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی کنونی تراکتورسازی هم فصل گذشته در ذوب‌آهن مثل فصل جاری یک شکست و یک تساوی حاصل کارش از دو بازی بود ولی در هفته سوم دو بر صفر فولاد را شکست داد تا اولین پیروزی‌اش را در این مقطع جشن گرفته باشد.

بدین ترتیب آمار از شانس بیشتر تراکتورسازی برای برد در بازی فردا می‌گوید، هرچند فوتبال با این گونه پیش‌بینی‌ها بیگانه است و نتایج در زمین ممکن است جور دیگری رقم بخورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز