خبرگزاری کار ایران

ژنرال علیه پیرمردها؛

فرهاد مجیدی جدید فوتبال ایران را بشناسید

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۰۸

کاپیتان ذوب آهن وضعیتی شبیه به فرهاد مجیدی در این تیم پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی رجب‌زاده، کاپیتان ذوب آهن این روزها در حالی که آماده‌ترین و امتیازآورترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود، در ترکیب اصلی این تیم جایی ندارد و قلعه‌نویی ترجیح می‌دهد از او به عنوان یک بازیکن تعویضی بهره ببرد.

رجب زاده در دیدار هفته نخست تیمش به محض به میدان آمدن در دقیقه 67جریان بازی را تغییر داد و بار هجومی تیمش به مراتب بالا رفت، هر چند که با گل ثانیه‌های پایانی بادامکی پیروزی از دست این تیم رفت.

در دیدار مقابل گسترش فولاد هم رجب زاده در دقیقه 50 به زمین آمد و پس از آن دقایق طوفانی ذوب‌آهن آغاز شد و نتیجه یک بر صفر به 3 بر صفر تغییر کرد. یکی از 3 گل ذوبی‌ها در این دیدار را هم رجب زاده به ثمر رساند.

این بازیکن در هفته سوم و در تعویض اجباری با محمدرضا عباسی مصدوم در دقیقه 14 به زمین آمد و با وجود تساوی بدون گل تیم، بازی خوبی به نمایش گذاشت.

به نظر می‌رسد وضعیت رجب‌زاده در ذوب‌آهن زیر نظر قلعه‌نویی شباهت زیادی به کاپیتان پیشین استقلال یعنی فرهاد مجیدی دارد که او هم با وجود تاثیرگذاری زیاد در بازی‌ها معمولا به عنوان یار تعویضی وارد میدان می‌شد.

شاید این دو بازیکن به دلیل شرایط سنی در فصل همکاری با قلعه‌نویی توانایی حضور نود دقیقه ای در زمین را نداشته و به همین دلیل با نظر سرمربی در نیمه دوم به میدان می‌رفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز