خبرگزاری کار ایران

پیکه:می دانستم نیمار می رود

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۶۴۱

پیکه در کنفرانس خبری اعلام کرد هنگام انتشار آن عکس جنجالی در صفحه توییتر خود از رفتن نیمار مطمئن بوده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، جرارد پیکه،مدافع بارسلونا در خصوص انتشار عکسی در توییتر خود در زمان خبرهای جدایی نیمار از بارسلونا و نوشتن"او می ماند" در دنیای رسانه بسیار سرو صدا کرد و باعث ناراحتی های زیادی از سوی نیمار شده بود که نیمار در این خصوص اظهار کرد نمی دانم چرا پیکه این عکس را منتشر کرد به این اقدام پیکه واکنش نشان داد حال پیکه می گوید در ان زمان از جدایی نیمار خبر داشته است.

پیکه در این خصوص گفت: وقتی نوشتم او می ماند میدانستم نیمار برای جدایی از بارسا به توافق رسیده است می خواستم نظر او را عوض کنم و تحت فشار او را قرار دهم. ما نمی دانیم نیمار برای پول و یا چیز دیگری به پاری‌سن ژرمن رفته است اما کسی از پول بدش نمی آید،رفتن نیمار در نتیجه ال کلاسیکو برای ما تاثیری نخواهد داشت جایگزین خوبی داریم و تیم آماده رقابت است و با پیدا کردن جایگزین مناسب برای او سطح رقابت بالاتر هم می رود باشگاه های دیگر می دانند ما با فروش نیمار 222 میلیون یورو داریم و برای خرید بازیکنان دیگر قیمت خود را بالا برده اند هرچند جایگزین مناسب برای نیمار پیدا کردن بسیار سخت است.

پیکه اظهار کرد: از انتشار این عکس اصلا پشیمان نیست و از عملکرد خود برای حفظ نیمار راضی می باشد و همچنین از نیمار ناراحت نیست زیرا تا لحظات اخر از تیم خود دفاع کرده است.

پیکه می گوید از 31 جولای  خود و هم تیمی های خود از خروج نیمار مطمئن بوده اند

"ما در عروسی مسی از رفتن نیمار مطمئن بوده ایم و من فکرمیکنم دنی آلوز او را برای رفتن از تیم متقاعد کرده است، اینکه باشگاه از خروج نیمار خبرداشته است یا خیر را من نمیدانم اما ما بازیکنان از رفتن او خبر داشتیم.  در خصوص خروج نیمار از بارسلونا نمی توان پدر او را مقصر دانست زیرا تصمیم با نیمار بوده است هرچند برای پول"

پیکه همچنین در خصوص ال کلاسیکو پیش رو می گوید: تیم ما اماده است اما بسیار باید مراقب گل نخوردن خود در بازی باشیم و من تمام تلاشم را می کنم که بتوانم برای تیم هم چون ال کلاسیکو دوستانه میامی گلزنی کنم.و مطمئن هستیم سوپرکاپ را دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز