خبرگزاری کار ایران

نمره نیمار و زندان در ترکیب استقلال/ دهه هفتادی بیست شد؛ دهه شصتی مردود!

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۵۶۵

استقلال در هفته دوم مقابل استقلال خوزستان متوقف شد.

به گزارش ایلنا، هفته دوم رقابت های لیگ برتر در حالی به اتمام رسید که شاگردان علیرضا منصوریان بازهم در کسب پیروزی ناکام ماندند.

در این بازی دو اتفاق مهم رخ داد. مجتبی جباری و مهدی قائدی برای اولین بار با پیراهن استقلال به میدان رفتند(جباری بعد از چند سال اولین حضور خود را تجربه می کرد.)

این دو بازیکن که یکی ۱۸ سال داشت و دیگری ۳۴ سال؛ دو نمایش متفاوت داشتند. یکی عالی بود و دیگری نا امید کننده. یکی همه نگاه ها را به سمت خودش خیره کرد و دیگری ذوق بقیه را کور کرد.

مهدی قائدی از همان دقیقه ای که به میدان آمد تا وقتی که بازی تمام شد سمت چپ استقلال را به نقطه قوت تبدیل کرد. هر چند دقیقه استادیوم را بالا و پایین می آورد. بیشترین شعاری که در دقایق پایانی از روی سکوهای آبی شنیده می شد یکی علیه داور بود و دیگری مهدی قائدی. 

قائدی دریبل زد؛ پاس داد؛ شوت زد؛ مانور داد؛ دلربایی کرد؛ جنگید؛ توپ گیری کرد و ...

در سوی مقابل هم مجتبی جباری بود. زیدان ۳۴ ساله. کسی که با شور و شوق زیاد بعد از ۴ سال به میدان آمد. به جای جپاروف آمد تا روند بازی را عوض کند اما اصلا آماده نبود. مجتبی در جنگ های تن به تن می باخت. ارسال ها و پاس های قطری اش یکی پس از دیگری به هدر می رفت و نصیب تیم حریف می شد. تنها حرکت مصبت او ضربه ایستگاهی دقیقه پایانی بود که می شد آن را هم با ارسالی روی دروازه به نتیجه بهتری رساند. ای کاش منصوریان فعلا به مجتبی بازی نمی داد تا او نگوید با جو فوتبال ایران نا آشنا است!

علی ای حال با یک بازی نمی توان نتیجه گیری کرد. نمی توان گفت قائدی فرشته نجات است و مجتبی دیگر زیدان سابق نیست. باید صبرکرد تا زمان همه چیز را مشخص کند اما علی الحساب قائدی دهه هفتادی بیست شد و جباری دهه شصتی مردود!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز