خبرگزاری کار ایران

امیدواری به کلین‌شیت بیرانوند مقابل تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۱۰۶

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس نسبت به ادامه کلین‌شیت‌های این تیم امیدوار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود اینکه علیرضا بیرانوند فراموش کرد در مراسم بهترین‌ها به صورت ویژه از ایگور پانادیچ تقدیر کند اما سهم او از تمام کلین‌شیت‌های فصل قبل و امسال کم نبوده. پانادیچ درباره شروع فصل بدون گل خورده می‌گوید: «دروازه‌بان‌های آماده و خوبی داریم که آنها از هر نظر در شرایط خوبی به سر می‌برند. بیرانوند در حال حاضر بهترین دروازه‌بان ایران است. امیدوارم که این روند کلین شیت ادامه داشته باشد تا بتوانیم از این نظر خوب عمل کرده باشیم.»

ایگور رمز موفقیت شاگردانش را اینطور فاش می‌کند: «وقتی شما هدفتان را بدانید و بر این موضوع اشراف داشته باشید که برای چه چیزی برنامه ریزی کنید، تلاش می‌کنید تا به بهترین نحو تمرین‌های‌تان را برای رسیدن به هدفتان برنامه ریزی ‌کنید و برنامه‌های‌تان را در همان راستا پیش ببرید.»

مربی گلرهای پرسپولیس درباره بازی پنج‌شنبه تیمش می‌گوید: «تراکتور تیم خوبی است که همیشه جزو تیم‌های مدعی بوده. این تیم بازیکنان خوبی دارد اما ما هم هدفمان در هر مسابقه پیروزی است و می‌خواهیم سه امتیاز این مسابقه را هم کسب کنیم.»

و این هم حرف پایانی که دیگر کلیشه‌ای شده: «پرسپولیس باید در چند جبهه بجنگد و می‌دانیم که فصل سختی را پیش رو داریم اما برای همه مسابقات و موفقیت در همه بازی‌ها آماده‌ایم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز