خبرگزاری کار ایران

هیچ قول و قراری با مسئولان باشگاه فولاد نداشته‌ام

پورموسوی: به مشکلات نفت تهران توجه نمی‌کنیم/تلاش می کنیم فردا اولین بردمان را به دست بیاوریم

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۹۸۹

سرمربی فولاد خوزستان می گوید در دیدار برابر نفت تهران به دنبال اولین پیروزی خود در لیگ برتر هستند.

به گزارش ایلنا،سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران، گفت: ما به مشکلات نفت تهران توجه نمی‌کنیم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که فردا اولین برد خانگی‌مان را به دست بیاوریم. فردا از بازی‌های سخت ما خواهد بود. نفت تهران همیشه جزو مدعیان لیگ بوده و امسال هم در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. به درگیری‌های مالکیتی این باشگاه توجه نمی‌کنیم و با تلاش بازیکنان می‌خواهیم اولین برد خانگی‌مان را کسب کنیم.

او در ادامه عنوان کرد: ما از روز اول که به باشگاه فولاد آمدیم هیچ قول و قراری نگذاشتیم. ما تاسف‌مان بیشتر از این است که در بازی با پرسپولیس نتوانستیم از بازیکنان اصلی‌مان استفاده کنیم. ما یک تیم جوان و خوب داریم. دو بازیکن نیاز داریم که یکی از آنها مهاجم است. ما تصمیم گرفتیم که با همین تیم ادامه دهیم تا در ادامه آن را تکمیل کنیم. اگر این اتفاق نیفتد با همین تیم، نیم فصل را پشت سر می‌گذاریم.

سرمربی جدید فولاد خوزستان با بیان این نکته که نمی تواند قول بزرگی بدهد، تصریح کرد: در مدتی که من در باشگاه فولاد هستم تماشاگران زیادی به تمرین می‌آیند و من ۸۰، ۹۰ دقیقه با آنها صحبت می‌کنم. اگر قول بزرگی بدهم کذب محض است. ما باید به آینده این باشگاه امیدوار باشیم. باید از این تیم حمایت شود تا به روزهای اوجمان بازگردیم.

پورموسوی در دفاع از مربی بدنساز این تیم، گفت: از هفت بازیکن مصدوم ما، سه تای آنها به خاطر ضربه در تمرین مصدوم شدند. باقی بچه‌ها در اثر امری عادی مصدوم شدند که در بازی دوستانه اتفاق افتاد. فشار مصدومیت برخی از بازیکنانم طوری است که هفته بعد به ما می‌رسند. باید بگویم که مصدومیت بازیکنان ما به مربی بدنساز تیم ربطی ندارد. اگر رباط پاره شود مقصر مربی است اما درباره هر کشیدگی مقصر بازیکن است و باید مراقبت خودش باشد.

او در ادامه درباره نقش حضور هواداران، بیان کرد: با توجه به غیبت ٧ بازیکنی که در اختیار نداریم، از هواداران پرشورمان این انتظار را داریم تا در این بازی کنار ما باشند و جای خالی آنها را با تشویق های خود پر کنند؟ مطمئنا این فصل هواداران به مانند همیشه در کنار فولاد می مانند و از ما حمایت خواهند کرد. پازل موفقیت ما با حضور هواداران در ورزشگاه غدیر تکمیل می شود.

وی در پایان اظهار داشت: من به بازیکنانی که به تیمم آورده‌ام ایمان دارم و امیدوارم در ادامه کار بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز