خبرگزاری کار ایران

محمد شادکام در گفت و گو با ایلنا:

از اینکه به استقلال نرفتم پشیمان نیستم/ در آبادان هنوز پایکوبی است

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۹۵۶

وینگر تیم صنعت نفت آبادان گفت: نیم فصل لیگ قبل از استقلال پیشنهاد داشتم اما به خاطر شرایط تیم نرفتم و مدیریت باشگاه اجازه جدایی نداد.

محمد شادکام در گفت‌وگو با ایلنا، درباره دیدار صنعت نفت مقابل استقلال اظهار داشت: بازی سختی بود که خدا را شکر تمام توان خود را گذاشتیم و تیم خوب استقلال را از پیش رو برداشتیم.

وی در ادامه افزود: بازی با سرخابی های پایتخت همیشه حساسیت خاص خودش را داشته است. مردم ابادان دوست دارند در برابر این دو تیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. بعد از بازی هنوز شهر شلوغ است و مردم پایکوبی می کنند. این مردم دلخوشی خاصی ندارند و تمام عشقشان صنعت نفت است.

وینگر تیم صنعت نفت در ادامه خاطرنشان کرد: طبق دستور اقای کمالوند تمام منافذ را بسته بودیم و می دانستیم که چگونه باید به تیم حریف ضربه بزنیم. بازیکنان استقلال بازیکنان تیم ملی بودند و نیمکت این تیم از داخل زمینش قوی تر بود.

وی درباره پیشنهاد استقلال برای جذب او اذعان داشت: نیم فصل لیگ قبل از استقلال پیشنهاد داشتم اما به خاطر شرایط تیم نرفتم و مدیریت باشگاه اجازه جدایی نداد. خدا را شکر که موفق شدیم تیم را درلیگ برتر نگه داریم. اصلا پشیمان نیستم و خیلی هم خوشحالم که آبادانی ماندم.

شادکام درباره عدم موفقیتش در گلزنی به استقلال تصریح کرد: پست من تغییر کرده است و الان از دروازه دور هستم و باید به عنوان یک پیستون مدام در رفت و آمد باشم و حتی به خط دفاعی هم کمک کنم.  یک شوت هم زدم که از روی خط دور کردند. امیدوارم در بازی برگشت به این تیم گل بزنم. اگر یادتان باشد مقابل پرسپولیس در آبادان پاس گل دادم.

وی درباره ادعای استقلالی ها مبنی بر اینکه اگر بازیکنان غایب این تیم بودند به صنعت نفت نمی باختند بیان داشت: حرف استقلالی ها منطقی نبود. این تیم تیم پرمهره ای است و به خاطر سه بازیکن نباید مشکلی برایشان به وجود می آمد. با این حال برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. اما این را باید بدانند که ما برای برد به میدان آمده بودیم و به حقمان هم رسیدیم.

شادکام در پایان درباره دیدار با سایپا در هفته دوم گفت: بازی سختی است. سایپا بازیکنان و کادر فنی بادانشی و باکیفیتی دارد. اما ما هم با توجه به برد بازی قبل روحیه خوبی داریم و تمرینات ایده آلی را هم انجام دادیم. برای برد به میدان می رویم و از هیچ تلاشی مضایغه نخواهیم کرد. اینجا لیگ برتر است و فاصله تیمها به هم نزدیک است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز