خبرگزاری کار ایران

تاج: ادبیات منصوریان درباره ساکت را نپسندیدم/ تیم امید نسبت به دو بازیکن تراکتور اعلام بی‌نیازی کرده بود

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۵۶۸

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به اقای افتخاری هم گفتم که صحبت کردن اقای توفیقی طبق ایین نامه درست نیست؛ سخنگو باید حرف بزند نه اعضای هیئت مدیره.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج درباره مراسم باشگاه سایپا حضور او در این مراسم اظهار داشت: سایپا کار خیلی خوبی کرد و از پیکشوت خود ابراهیم صادقی تجلیل کرد. امیدوارم این کارها در فوتبال بیش تر شودو احترام به بزرگترها را خیلی دوست دارم چرا که امر پسندیده ای است و به همین خاطر من هم حضور پیدا کردم. چون جلسه دارم مجبورم زود مراسم را ترک کنم.

وی درباره ماجرای محرومیت بازیکنان استقلال و اعتراض های صورت گرفته خاطرنشان کرد: باید در این باره به قانون نگاه کرد. هم حرف های منصوریان و استقلالی ها شنیدنی است و هم حرف های فدراسیون. فیفا دی برای کشورهای توسعه یافته نوشته شده است. درست است که فیفا دی نبوده اما کل آسیا در روزهای غیر فیفا دی برگزار می کنند. همه بازیکنان خود را در اختیار قرار می دهند. باشگاه استقلال این کار را نکرد. بقیه باشگاه ها احترام گذاشتند. 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره ماجرای دو بازیکن امید تراکتور که به تیم زیر 23 سال نرفتند بیان داشت:  درباره دو بازیکن تراکتورسازی اعلام بی نیازی شده بود. تنها باشگاهی که بازیکن نداد استقلال بود. حرف درست این بود که چرا رای را دوشنبه دادید. من هم دستور دادم که جلوتر رسیدگی را انجام بدم. اما اینکه دخالت داشته باشم چیزی است که روالش در اختیار کمیته انضباطی است.

وی درباره بالا رفتن قیمت بازیکنان اذعان داشت: همه جای دنیا همین است که اگر باشگاه وضعیت خوبی داشته باشد  بازیکنان گران می خرند و اگر وضعیت مالی خوب نباشد نفرات گران قیمت خود را می فروشند تا عرضه و تقاضا برابر شود. نباید اینقدر قیمت ها بالاتر برود. 

رئیس فدراسیون فوتبال درباره صحبت های منصوریان علیه محمدرضا ساکت تصریح کرد: ما باید به هم احترام بگذاریم. بی احترامی به دیگران منطقی نیست. هم آقای منصوریان زحمتی می کشد و هم اقای ساکت. من ادبیات آقای منصوریان را نپسندیدم. به اقای افتخاری هم گفتم که صحبت کردن اقای توفیقی طبق ایین نامه درست نیست. سخنگو باید حرف بزند نه اعضای هیئت مدیره.

تاج در پایان درباره تهدید برخی از باشگاه ها مبنی بر اینکه شکایات خود را به مجامع بین الملیل نظیر فیفا و ای اف سی ارجاع خواهند داد گفت: ما رسیدگی می کنیم. کار قشنگی نیست. پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی وضعیت مالی شان خوب نیست. رفتن به مجامع بین المللی برای هیچ کشوری منطقی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز