خبرگزاری کار ایران

لطفا انصاری نباشید!

کدام خرید جدید پرسپولیس به سرنوشت شوم دچار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۳۵۹

سرنوشت شومی که برای خرید فصل گذشته برانکو ایوانکوویچ رقم خورد، شاید در فصل پیش رو هم شاهد آن باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در تابستان امسال چند خرید مطرح را در بازار تابستانی به لیست بازیکنان پرسپولیس اضافه کرد تا ترافیک این تیم در دو پست بیشتر از قبل شود.

سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده دو بازیکنی هستند که با پیوستن به لیست سرخپوشان در آستانه سرنوشتی شوم قرار گرفته اند‌؛ سرنوشتی که ساسان انصاری، پدیده لیگ پانزدهم با آن مواجه شد.

تابستان گذشته انصاری که از مدعیان آقای گلی بود برای پست مهاجم هدف با نظر برانکو به پرسپولیس پیوست اما این بازی 4 بازی نیمکت نشینی را تاب نیاورد ونپذیرفت نیمکت نشین مهدی طارمی باشد تا از جمع این تیم جدا شده و راهی فولاد شود.

ماجرای ساسان شاید دوباره در این تیم تداعی شود و این بار در دو پست این اتفاق محتمل تر است. شااین مصلح در دوراهی سرخابی‌ها بالاخره ترجیح داد سرخپوش بماند تا با جدایی از سپیدرود رشت با قراردادی دوساله به پرسپولیس بپیوندد. مدافع گیلانی کار سختی در این تیم دارد زیرا در حال حاضر محسن ربیع خواه، محمد انصاری و حسین ماهینی، سه بازیکنی هستند که تخصص بازی در پست مدافع چپ را دارند و جوان گیلانی برای باقی ماندن در این کورس کار بسیار دشواری را دارد.

سیامک نعمتی دیگر خرید جوان برانکو در تابستان است که پست وینگرچپ را در پیکان تهران بر عهده داشت اما با وجود زوج طارمی-منشا، وحید امیری در ترکیب سرخپوشان در سمت راست قرار می گیرد وفرشاد احمدزاده هم سمت چپ به میدان می‌رود، این موضوع موجب می‌شود تا با جدایی سروش رفیعی تنها پست باقی مانده برای نعمتی حالا رقابت با محسن مسلمان در میانه میدان باشد. نعمتی علاوه بر نفوذ خوب از کناره‌ها قدرت طراحی حملات را داراست و او برای اثبات این توانایی باید با مهندسی رقابت کند که فصل گذشته از ارکان اصلی موفقیت تیم تحت هدایت برانکو بود.

شجاع خلیل زاده، گادوین منشا، بشار رسن دیگر خریدهای برانکو در تابستان هستند که در این بین منشا و خلیل زاده به عنوان زوج سیدجلال حسینی و مهدی طارمی جذب شده اند اما وجود بشار رسن، ترکیب سرخ‌ها شکل دیگری پیدا می کند و سر آخر باید دید در این ترکیب کامل برانکو کدام یک از خریدهای جدید نیمکت نشینی را تحمل نمی‌کند و درخواست جدایی‌اش را مطرح یا اینکه سرمربی کروات شیوه‌ای را پیش می‌گیرد که همه بازیکنان به اندازه در ترکیب حاضر شوند و شاهد چنین اتفاقی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز