خبرگزاری کار ایران

محسن آقایی: می‌توانستیم ذوب را شکست دهیم اما بدشانس بودیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۱۳

مدافع جوان سیاه جامگان تیمش را سزاوار کسب پیروزی مقابل ذوب آهن در هفته اول می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن آقایی، مدافع جوان سیاه جامگان در خصوص دیدار هفته اول این تیم برابر ذوب آهن گفت: بازی سختی بود و البته شانس های زیادی داشتیم تا بتوانیم حریف هفته خودمان را با شکست مواجه کنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد: با صحبت‌های آقای میثاقیان کاملا آماده این بازی بودیم و تصور ما نیز این بود که می‌توانیم در زمین خودمان عرصه را بر حریف تنگ کنیم، خوشبختانه خیلی زود هم به گل رسیدیم اما فشار حریف در ادامه بازی باعث دریافت گل شد.

آقایی در خصوص عملکرد دفاعی این تیم در هفته اول مقابل ذوبی‌ها گفت: اینکه دو گل دریافت کردیم را نمی‌توان به ضعف خط دفاعی مربوط دانست. تیم ما تغییرات زیادی داشته که هماهنگی بین عناصر مختلف آن کم است و مطمئنا در ادامه راه تمام بازیکنان ما حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. در اینکه ذوب تیم باکیفیتی است شکی نیست اما ما نشان دادیم با انگیزه بالا و دستورات تاکتیکی مناسب از سوی اکبر میثاقیان شایستگی کسب امتیاز را داریم و اگر فوتبال روی خود را نشان نمی‌داد می‌توانستیم به برتری نیز برسیم. 

وی ادامه داد: با این حال روی بدشانسی گل دریافت کردیم و عقب ماندن نیز باعث شد تا روی ضدحملات و تلاش بازیکنان ما برای جبران، فرصت های زیادی روی دروازه شکل گیرد. خوشحالیم که در نهایت به تساوی رسیدیم و البته در بازی‌های آینده با تجربه بالا تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا به راحتی امتیاز از دست ندهیم. مسلما روزهای بهتری نیز در انتظار سیاه جامگان است و همه ما برای اهداف بزرگی در کنار این تیم و هوادارانش تلاش خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز