خبرگزاری کار ایران

استفاده از واژه لعنت اشتباه بود؛

جباری: کادر فنی باید در مورد مجتبی جوابگو باشد!

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۸۸۳

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران درخصوص شرایط مجتبی جباری

علی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست استقلال برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط مختلف در شکست استقلال تاثیر گذار بود. محرومیت ها، گرمای هوا، جو ورزشگاه همه باعث شد استقلال این شکست را بپذیرد هر چند که تیم هم در این دیدار بی برنامه بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص این که مجتبی جباری حتی نتوانسته در لیست هجده نفره استقلال قرار بگیرد اظهار داشت: بهتر است کادر فنی استقلال در این خصوص جواب بدهند. بنده خیلی حرف ها را نمی‌توانم بگویم.

وی در ارتباط با ناراحتی شدید منصوریان بعد از بازی نسبت به کمیته انضباطی  ساکت بیان کرد: منصوریان حق داشت که ناراحت باشد. واقعا شرایط تیم او را برای این دیدار سخت کرده بودند اما به اعتقاد من او نباید از لفظ لعنت استفاده می کرد. فشار بازی و گرمای هوا باعث شده بود تا منصوریان این قدر ناراحت باشد که البته حق هم داشت گلایه کند اما بهتر بود که از لفظ لعنت استفاده نمی کرد.

جباری در خصوص این که به استقلال در هفته های آتی می توان امیدوار بود گفت: الان برای قضاوت خیلی زود است. باید چند هفته از لیگ بگذرد و بعد در مورد استقلال حرف بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز