خبرگزاری کار ایران

بازخوانی پرونده پرسپولیس - فولاد/ از سوتی‌های گلر استقلالی تا قیچی آقای‌گل

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۸۷

پرسپولیس در فصلی که گذشت به فولاد نباخت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر باید به دیدار فولاد خوزستان برود و از این تیم پذیرایی کند. درست مانند فصل پیش که تیم برانکو در هفته دوم و در حضور هواداران خود به مصاف فولاد تحت هدایت نعیم سعداوی رفت و به مشکل خورد.

آن بازی با نتیجه مساوی 1-1 تمام شد. ابتدا در دقیقه 60 عبدالله ناصری روی یک ضدحمله برای تیم اهوازی گل زد اما این پایان کار نبود. نزدیک دقیقه 80 بود که وحید امیری موفق شد اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند.

اما ماجرای دیدار برگشت فرق می کرد. فولاد با اینکه قوی تر شده بود اما با شکست سنگین بدرقه شد. در آن بازی وحید طالب لو دروازه بان تیم اهوازی بود و اولین نمایش نا امید کننده خود را بعد از چند هفته به نمایش گذاشت. بعد از این برای عملکرد ضعیفش مقابل گسترش فولاد او را تا پایان فصل به روی نیمکت تبعید کرد. البته مصدومیت هم در این اتفاق بی تاثیر نبود.

در آن بازی ابتدا کرمی ابتدا گل به خودی زد، سپس وحید امیری و علی علیپور در دقایق 12 و 49 موفق به گلزنی شدند. مهدی طارمی که مدتها و شاید سال ها است که دوست دارد با یک ضربه قیچی برگردون دروازه حریفان را باز کند در این مسابقه تا‌ آستانه وقوع این مهم رفت اما تیر دروازه مانع از گلزنی او شد.

ضربه طارمی به حدی زیبا بود که اگر می شد آن را شبیه به گل فوق العاده وین رونی به من سیتی می دانستند.

حال باید دید دیدارهای این فصل فولاد و پرسپولیس با چه نتایجی خاتمه پیدا می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز