خبرگزاری کار ایران

11 بازیکن استقلال در بازی با صنعت نفت/ پرده برداری از سورپرایزهای علی منصور

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۰۵۴

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با صنعت نفت مشخص شد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران جمعه شب در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر ایران جمعه شب از ساعت 21 در ورزشگاه تختی آبادان رو در روی صنعت نفت قرار می گیرد.

منصوریان در بازی با تیم آبادانی چند بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلف در اختیار نداردو آنها با ترکیبی متفاوت به زمین مسابقه می آیند.

مهدی رحمتی مطابق انتظار از ابتدا در زمین مسابقه حضور خواهد داشت. در قلب خط دفاعی و در غیاب پادوانی و حسینی، زوج منتظری روزبه چشمی خواهد بود. وریا غفوری دفاع راست و میلاد زکی پور در سمت چپ به میدان می رود.

در خط میانی داریوش شجاعیان و فردین نجفی بازی می کنند. در پستی که استقلال تعدد بازیکن داشت حالا منصوریان مجوبور شده از یک بازیکن جوان و کم تجربه و همچنین ستاره ای استفاده کند که قرار بود در پست پشت فوروارد به میدان برود.

جلوتر از این دو بازیکن جابر انصاری انجام وظیفه می کند. در سمت راست خط میانی خسرو حیدری و در سمت چپ حسن بیت سعید حضور دارند.

سجاد شهباززاده هم به عنوان تنها مهاجم در زمین حضور خواهد داشت.

ترکیب دو تیم شبیه به هم است و باید دید در این شطرنج کدام یک موفق تر خواهند بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز