خبرگزاری کار ایران

رونمایی از ترکیب برزیل مقابل استقلال/ فراز با TOTAL فوتبال می آید

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۹۸۲

صنعت نفت آبادان با چهره ای متفاوت به مصاف استقلال می رود.

به گزارش ایلنا، تیمهای صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر ایران از ساعت 21 جمعه شب به مصاف هم می روند.

تیم آبادانی با سرمربی جدید خود تغییرات زیادی را به خود دیده است. این تیم ورودی های زیادی داشته و خیلی از نفرات فصل قبل هم کنار گذاشته شدند یا این تیم را ترک کردند.

با توجه به بازی های دوستانه صنعت نفت و دیده ها و شنیده ها فراز کمالوند با سیستم 1-3-2-4 به مصاف استقلل می رود. سیستم روز دنیا که در دهه هفتاد جرقه اش توسط رینوس میشل هلندی زده شد و سپس کرایف آن را به اوج رساند و حالا به این شکل و شمایل درآمده است.

ناصر سالاری دروازه بان برزیل ایران در بازی جمعه شب است. در خط دفاعی مهمترین تغییر نیمکت نشینی بغلانی و حضور مرتضی اسدی در کنار علی عبدالله زاده است. در سمت راست و چپ خط دفاعی علی هلیچی و حسین ساکی انجام وظیفه می کنند.

در خط میانی مثلث خارجی صنعت نفت شکل می گیرد. آگوستو سزار و مگنو باتیستا دو هافبک تدافعی هستند و کرار جلوی آن ها انجام وظیفه می کند. در دو سمت راست و چپ کرار محمد شادکام و فرید کریمی بهزادی به میدان می روند و شیمبا هم تک مهاجم طلایی پوشان است.

باید دید منصوریان با سیلی از مصدومانش چطور مقابل صنعت نفت آماده کمالوند رو در رو خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز