خبرگزاری کار ایران

اسدی در گفت و گو با ایلنا:

به ستاره های استقلال نگاه نمی‌کنیم؛ جمعه شب سختی برایشان رقم می زنیم

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۶۰۵

کاپیتان صنعت نفت گفت: به عشق مردم آبادان برای پیروزی مقابل استقلال می جنگیم.

مرتضی اسدی در گفت‌و‌گو خبرنگار ورزشی با ایلنا، درباره آخرین وضعیت صنعت نفت پیش از رویارویی با استقلال اظهار داشت: اولین بازی لیگ هفدهم است و شناخت دو تیم نسبت به هم زیاد نیست. هر دو تیم تغییرات زیادی داشته اند. ان شالله با حمایت هواداران به برتری می‌رسیم. و گام اول را محکم برمی‌داریم.

وی درباره گرمای هوای آبادان خاطرنشان کرد: هوا بسیار گرم است و شرایط سختی برای بازی وجود دارد.با این حال ما به عشق هواداران صنعت به میدان می رویم وتا آخرین دقیقه تلاش می کنیم. باید برای این مردم غیرت به خرج بدهیم. دلخوشی این مردم همین فوتبال است و نامردی است اگر بخواهیم کم مایه بگذاریم.

کاپیتان صنعت نفت در ادامه افزود: استقلال در بازی جمعه سه مشکل بزرگ دارد. هم مصاف دادن با تیم آماده ما، هم هواداران پرشور آبادانی و هم هوای گرم آبادان. استقبال خیلی خوبی از تیم ما شده و هواداران حامی ما بوده اند. به امید خدا بهترین نتیجه تاریخ صنعت نفت را کسب می کنیم.

وی درباره استقلال لیگ هفدهم تصریح کرد: استقلال هم تیم خوبی دارد. آنها نایب قهرمان لیگ بودند. چند بازیکن خوب و باتجربه جذب کرده اندو یکی از پرمهره ترین تیمهای لیگ به شمار می روند. اما آنها باید بدانند مقابل ما کار سختی دارند.

مدافع تیم صنعت نفت همچنین درباره رویارویی با هم تیمی سابقش داریوش شجاعیان اذعان داشت: دیگر یارگیری نفر به نفر مهم نیست. ما به ستاره های این تیم توجهی نداریم و نگاه نیم کنیم. آنها را باهم کنترل خواهیم کرد. با درایت کادر فنی به میدان خواهیم رفت.

اسدی در پایان گفت: از هواداران می خواهم تا حضور حداکثری در این بازی داشته باشند تا شروع خوبی در لیگ داشته باشیم. به امید خدا و با تلاش بچه ها برای کسب سه امتیاز می رویم. چون برنامه ما بردن در تمام بازی های خانگی است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز