خبرگزاری کار ایران

برد استقلال در هفته سوم لیگ برتر نونهالان

فریدى: بازیکنان ماقابلیت بازى در چند پست را دارند

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۵۷۱

تیم استقلال توانست در هفته سوم لیگ برتر تیم شهاب سرخ را با نتیجه ١-٠ شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم استقلال توانست در هفته سوم لیگ برتر تیم شهاب سرخ را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

نوید فریدی، مربی استقلال درخصوص این بازی اظهار داشت: تیم حریف کاملا بسته و تدافعى بازى میکرد و موقعى که صاحب توپ مى‌‍شد بازى مستقیم انجام مى‌داد و زیر توپ مى‌زد که نمایانگر استرس زیاد آنها در مقابل تیم ما بود. مثل بازی‌هاى قبل موقعیت‌هایى را از دست دادیم که مى‌توانست تعداد گل‌هاى مارا در این بازى افزایش دهد اما بد شانس بودیم.

وی افزود: ما بایک سیستم جدید نسبت به ٢بازى قبل وارد میدان شدیم و بازیکنان‌مان امیدوارمان کردند که در سیستم‌پذیرى توان و هوش بالایى دارند که هر زمان نسبت به شرایط تیم حریف بخواهیم مى‌توانند خواسته‌هاى کادر فنى را عملى کنند.

مربی استقلال در ادامه گفت: هر کدام از بازیکنانقابلیت چند پست بازى کردن را نیز دارند.در این مسابقه روى سانتر و کرنر زیباى عرشیا بابایى و ضربه خوب آرش حبیبى پور به گل رسیدیم که از جایگیرى و فضا سازى خوب بقیه بازیکنان‌مان روى این صحنه نمى‌توان سخن نگفت.از طرف همکارانم در کادر فنى مقداد خدابنده و محمدمهدى یعقوب از تلاش بچه ها تشکر میکنم و امیدواریم روز به روز پیشرفت کنند و تلاش بیشترى براى ادامه راه داشته باشند.

فریدی در پایان عنوان کرد: تا کنون ٣ بازى انجام دادیم و ٢ برد و یک مساوى را در کارنامه لیگ برتر داریم که این روند با سعى و تلاش همه تیم و مربیان انشالله ادامه دارخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز