خبرگزاری کار ایران

استقلال مدعی اصلی قهرمانی است

صحبت‌های جواد زرینچه در خصوص کاپیتانی شائبه انگیز استقلال

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۶۳۷

آنها خیلی بازیکن گرفتند و به نوعی می‌توان گفت در هر پستی دو بازیکن تراز اول دارند.

جواد زرینچه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: آنچه که در رسانه‌ها می‌خوانم فکر می‌کنم شرایط استقلال خوب است. آنها خیلی بازیکن گرفتند و به نوعی می‌توان گفت در هر پستی دو بازیکن تراز اول دارند.

وی ادامه داد: با وجود این همه بازیکن خوب استقلال مدعی اصلی قهرمانی است. تازه این را هم اضافه کنید که چند بازیکن باتجربه نیز به جمع تیم اضافه شده است.

زرینچه درباره حضور منتظری و جباری خاطرنشان کرد: هر دو این بازیکنان از تجربه بالایی برخوردار هستند و این به استقلال کمک می‌کند تا در دقایق بازی بتواند بازی را کنترل کند. فکر می‌کنم استقلال کمی فصل گذشته تجربه داشت می‌توانست قهرمانی را کسب کند.  منتظری و جباری سابقه حضور در استقلال داشته‌اند و با جو این تیم آشنا هستند.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص بحث و حاشیه‌هایی که در خصوص بازوبند کاپیتانی استقلال شکل گرفته گفت: فکر نمی کنم از این بابت مشکلی به وجود بیاید. همه بازیکنانی در استقلال در بحث کاپیتانی حضور دارند همگی در گذشته بازوبند این تیم را بسته‌اند و فکر می‌کنم همه آنها هدفشان موفقیت استقلال است.

زرینچه در پایان گفت: فکر می‌کنم امسال چند تیم مدعی اصلی قهرمانی هستند که همانند گذشته استقلال و پرسپولیس در رتبه اول هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز