خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پیکان متفاوت در لیگ هفدهم/ جوانان آقا معلم پدیده می شوند

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۸۷۶

پیکان در لیگ هفدهم با ترکیبی متفاوت پا به میدان خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیکان تهران با هدایت مجید جلالی فصل موفقی را سپری کرد و توانست نتایج خوبی کسب کند، هر چند این تیم برای کسب سهمیه هم شانس داشت اما ادامه حضور پیکان در لیگ برتر آن هم در رده‌های بالای جدول، نشان می‌داد که جلالی حسابی روی تیمش کار کرده بود و با برنامه در لیگ شانزدهم حاضر شده بود.

 پیکان که سالهای گذشته را به شکل آسانسوری در لیگ برتر و لیگ یک در رفت و آمد بود، فصل گذشته را با وجود کسب هیچ عنوانی، با اقتدار به پایان رساند. این باعث شد تا مجید جلالی باز هم به فکر ادامه کار با پیکان بیفتد و البته مسوولان پیکان هم بدشان نمی‌آمد، مجدداً تیمشان را به آقا معلم فوتبال بسپارند. این تیم بعداز مشخص شدن کادر فنی‌اش خیلی زود کارش را شروع کرد تا خود را بهتر از گذشته برای لیگ برتر آماده کند. جلالی خیلی زود بازیکنان مورد نظر را جذب کرد و با وجود جدایی برخی از بازیکنان این تیم، او توانست جای بازیکنان رفته را به خوبی پر کند.

 پیکانی‌ها تا کنون دو بازی تدارکاتی هم با تیم‌های لیگ برتری برگزار کردند که جلالی در این دو بازی بازیکنان زیادی را به میدان فرستاد و این نشان می‌دهد که او به دنبال یک ترکیب ایده‌آل برای فصل پیش رو است.

 مجید جلالی که در اصفهان به مصاف سپاهان رفته بود، سعی کرد به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد و بیشتر بازیکنان جوان خود را در این دیدار دوستانه محک زد؛ البته بازیکنانی نظیر مهران موسوی و بختیار رحمانی هم از ابتدا در این دیدار دوستانه توسط سرمربی پیکان در ترکیب اصلی قرار گرفتند، تا با ترکیب و سیستم مورد استفاده تیم آشنا شوند و هر چه بیشتر با نحوه بازی پیکانی‌ها آشنا شوند و در دیدار با سیاه جامگان باز هم همان کار را تقریبا تکرار کرد که نشان می‌دهد او همچنان به فکر جوانان است و از آنها بهره می‌برد.

همانطور که گفته شد مجید جلالی که فصل گذشته نتایج درخشانی همراه با پیکان کسب کرد، در فکر تکرار نتایج سال گذشته علیرغم از دست دادن دو مهره کلیدی خود یعنی گادوین منشا و سیامک نعمتی است. آنها فصل قبل را با رتبه ششم تمام کردند و فصل جدید در آرزوی تکرار نتایج فصل قبل و حتی نتایجی بهتر و کسب سهمیه آسیایی هستند. به همین خاطر به احتمال زیاد در فصل پیش رو با پیکانی متفاوت روبه‌رو خواهیم بود وبه نظر می‌رسد تیم‌های مدعی باید حساب ویژه‌ای روی تیم آقا معلم باز کنند. تیمی که علاوه بر داشتن بازیکنان باتجربه‌ای مثل رحمان احمدی، بختیار رحمانی و... از وجود جوانان هم به خوبی بهره می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز