خبرگزاری کار ایران

حضور در کنار جلالی برایم کلاس درس است؛

صالح: دنبال منشای جدید می‌گردیم/ بختیار رحمانی می‌تواند به روزهای اوجش برگردد

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۹۴۶

مربی پیکان در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و عملکردش در نقل و انتقالات می‌گوید.

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط پیکان در آماده‌سازی برای لیگ هفدهم اظهار داشت: تمرینات خوب و منظمی را پیگیری می‌کنیم و دیدارهای تدارکاتی مناسبی داشتیم و چند دیدار تدارکاتی دیگر هم در ادامه خواهیم داشت که تیم را به آمادگی کامل برای شروع لیگ برتر می‌رساند.

وی در مورد عملکرد پیکان در نقل و انتقالات عنوان کرد: تلاش پیکان در نقل و انتقالات حفظ استخوان‌بندی اصلی تیم و اضافه کردن چند بازیکن بود که به خوبی انجام شده است. با توجه به بودجه و سیاستگذاری باشگاه وارد نقل و انتقالات شدیم و عملکرد خوبی هم داشتیم و هم بازیکنان با تجربه و هم بازیکنان جوان خوبی به تیم اضافه کردیم.

مربی پیکان در ادامه گفت: البته هنوز کار ما در نقل و انتقالات تمام نشده است و به دنبال جذب یک مهاجم خارجی هستیم که در حد و اندازه منشا باشد و در این میان فیلم بازی مهاجمان زیادی دیدیم که شاید عملکرد خوبی هم داشتند ولی با وسواس بالایی در این مورد عمل می‌کنیم تا بازیکنی که جذب می‌شود واقعاً چیزی از منشا کم نداشته باشد.

صالح در مورد جذب بختیار رحمانی عنوان کرد: بختیار در سال‌های اخیر از بهترین بازیکنان لیگ برتر بوده است. ممکن است فصل گذشته کمی از دوران اوجش فاصله گرفته باشد که خودش در مصاحبه‌هایش گفت که نیاز به یک محیط آرام و بدون حاشیه دارد. چیزی که در تمرینات از او می‌بینیم نشان از یک شرایط خوب دارد و اگر انگیزه و تلاش کافی را داشته باشد ما هم به عنوان مربی او را راهنمایی می‌کنیم تا بهترین شرایط برایش ایجاد شود و بتواند توانایی‌هایش را به بهترین شکل نشان دهد.

وی در مورد اینکه چرا با وجود داشتن تجربه سرمربیگری همچنان به عنوان مربی فعالیت می‌کند گفت: خیلی‌ها این سوال را از من می‌پرسند. دلیلش بسته بودن و محدود بودن فضای سرمربیگری در لیگ برتر است و به نظرم حضور در فضای فوتبال و فعالیت داشتن بهتر از این است که بیرون بنشینیم تا پیشنهاد سرمربیگری دریافت کنیم. ضمن اینکه من وسواس زیادی روی انتخاب مجموعه و سرمربی که قرار است کنارش فعالیت کنم دارم و به نظرم حضور در کنار جلالی مثل کلاس درس می‌ماند و من هم به دنبال آموختن هستم.

مربی پیکان در ادامه عنوان کرد: کادرفنی در خیلی از تیم‌ها نقش خاصی ایفا نمی‌کنند و فقط حضور فیزیکی دارند ولی در پیکان اصلاً به این شکل نیست. علاوه بر من و جلالی افراد دیگری هم هستند که یک کار گروهی خوب شکل داده‌ایم و در روز 10-11 ساعت فعالیت می‌کنیم.

صالح در مورد هدفگذاری پیکان در فصل جدید هم گفت: طبق گفته جلالی پیکان فصل گذشته به دنبال بقا بود و در فصل جدید هدف حضور در نیمه بالای جدول است.

وی در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تیم‌ها همه تقویت شده‌اند و قدرت در سطح لیگ برتر پخش شده و برای همین تیم ضعیف نداریم. ولی با توجه به شرایط آماده‌سازی شروع لیگ برای تمام تیم‌ها سخت است.

مربی پیکان در پایان با اشاره به چالش همیشگی میان باشگاه‌ها و تیم ملی برای برنامه رقابت‌ها گفت: تعامل بین باشگاه‌ها و تیم ملی باید دو سویه باشد و منافع هر دو طرف در نظر گرفته شود چرا که اگر باشگاه‌ها تضعیف شوند تیم ملی هم متضرر خواهد شد. ضمن اینکه سال جام جهانی با سال‌های دیگر تفاوت چندانی ندارد چرا که بالاخره بازی‌های آسیایی و مسابقات مختلف باعث می‌شود تیم ملی همیشه درگیر باشد. در کل فکر می‌کنم سازمان لیگ برنامه ریزی مناسبی داشته و با توجه به فشردگی رقابت‌ها برنامه‌ای بهتر از این ارائه نمی‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز