خبرگزاری کار ایران

استقلال جام نیاورد چه تیمی باید جام بیاورد

آرزوی موفقیت حاج فتل برای علی کریمی

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۳۶۸

علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال برای سرمربی جدید نفت تهران آرزوی موفقیت دارد و مدعی است استقلال قادر به کسب جام در این فصل خواهد بود.

علی فتح الله زاده در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: خیلی فرق نمی‌کند که استقلال در هفته اول مقابل چه تیمی قرار بگیرد لیگ سی هفته است و همه تیم‌ها با یکدیگر بازی می‌کنند. مهم این است که لیگ را خوب شروع کنیم قهرمانی مفت به دست نمی‌آید باید تلاش کنی تا آن را کسب کنید.

وی در مورد اینکه آیا استقلال امسال مدعی قهرمانی است یا خیر تصریح کرد: به هر استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است بازیکنان خوبی جذب این تیم شدند و با این همه هزینه‌ای که استقلال کرده قطعا هوادار منتظر قهرمانی است. بالاخره سه سال گذشت و استقلال قهرمانی به دست آورد. بالاخره هوادار یک قهرمانی در این چند سال می خواهد استقلال جام نیاورد چه تیمی باید جام بیاورد.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص برگزاری دربی در کشور آلمان افزود: اسپانسر قصد داشت این کار را انجام دهد. به نظر من در نوع خودش حرکت مثبتی بود من هم بودم این بازی را انجام می‌دادم چون استقلال – پرسپولیس در اروپا هم هوادار دارند. بعضی‌ها نمی‌توانند برای تماشای این بازی به ایران بیایند.

فتح الله زاده در مورد حضورش در تمرین نساجی مازندران بیان داشت: من به دعوت آقای صنیعی و پرهام که مالکین نساجی هستند به تمرین این تیم رفتم. من به عنوان مشاوره در تمرین حضور یافتم خیلی‌ها می‌گفتند من عضو هیئت مدیره ا ین باشگاه هستم اما این موضوع را چند بار توضیح دادم بعد ازاینکه از استقلال رفتم خیلی از تیم‌های لیگ برتری به من پیشنهاد مدیرعالی و حتی رئیس هیئت مدیره بودن را دادند اما همانطور که همیشه گفتم مانند فوتبالیست ها دوست دارم با پیراهن یک تیمی خداحافظی کنند من هم دوست دارم با استقلال باشم.

وی در باره اختلاف کادر پزشکی استقلال با کادر فنی اظهار داشت: دکتر نوروزی سال‌ها در استقلال زحمت کشیده او از پزشکان اهل علم و فن است. او چندین مقاله نوشته است  و غضو هیات علمی دانشگاه بهشتی است.حرفی هم که او می‌زند منطقی است همه بازیکنان باید تست بدهند همیشه هم همین گونه بوده است. کاش آقای افتخاری کمی سعه صدر داشت.

فتح الله زاده درباره داستان حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: ما همیشه پول کمی از حق پخش می‌گرفتیم اما همان پول کم مشکلات ما را حل می‌کرد به نظر من الان هم باید تعامل ایجاد شود این حق استقلال – پرسپولیس است امیدوارم مسئولان صدا و سیما وضعیت این باشگاه‌ها را درک کنند.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه چند مدیر عامل سابق سرخابی‌ها احضار خواهند شد، گفت:‌ یکی از افتخارات بنده این است که به قول معروف اگر از جیبمان خرج نکرده باشیم به باشگاه محروم‌مان هیچ گاه نظر نداشتیم. خدا را شکر سالم کار کردیم مشکلی هم نداریم انشا الله این دوستانی هم که مشکل پیدا کردند کارشان درست شود آنها زحمت کشیدند.

فتح اللهزاده در پایان در خصوصحضور  علی کریمی در نفت تهران گفت: به عنوان یک استقلالی برای وی آرزوی موفقیت می کنم او بازیکن خوش فکری بود.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز