خبرگزاری کار ایران

ایران‌پوریان: وظیفه داشتیم در این شرایط کنار تراکتورسازی بمانیم/ برای آنهایی که رفتند آرزوی موفقیت دارم

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۳۴۶

مدافع تراکتورسازی در خصوص شرایط تیمش در اردوی تهران و فصل پیش رو می‌گوید.

محمد ایران‌پوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت تراکتورسازی اظهار داشت: تمرینات خوبی داشتیم و اردوی تهران که در حال انجام است هم تا الان بسیار مفید بوده و باعث شده بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند و با همین روند برای شروع فصل جدید آماده می‌شویم.

وی در مورد نتایج ضعیت تراکتورسازی در دیدارهای تدارکاتی گفت: بازی تدارکاتی اسمش رویش است و برای رفع مشکلات تیم و رسیدن به هماهنگی است و نتیجه در این دیدارها به هیچ وجه مهم نیست. ضمن اینکه تیم ما تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جوان اضافه شده‌اند و هماهنگی زمان می‌برد. بدن‌های ما هم به دلیل دوران بدنسازی در شرایط مطلوب قرار ندارد ولی تا شروع لیگ به مرز آمادگی می‌رسیم.

مدافع تراکتورسازی با اشاره به شرایط سخت این تیم به دلیل محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر عنوان کرد: کار خیلی سختی در فصل جاری خواهیم داشت و امیدوارم هواداران مثل همیشه پشت تیم‌شان باشند و مطمئنم شرایط ما را درک می‌کنند. نمی‌دانم می‌توانیم مثل همیشه مدعی باشیم یا نه ولی همه تلاش‌مان را می‌کنیم.

ایران‌پوریان در پایان با اشاره به بازیکنانی که از تراکتورسازی جدا شدند گفت: با توجه به شرایط تراکتورسازی اکثر بازیکنان موقعیت باشگاه را درک کردند و در تیم ماندند و ما وظیفه داشتیم در این شرایط کنار تیم بمانیم. بازیکنانی هم که جدا شدند تصمیم شخصی‌شان بود و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز