خبرگزاری کار ایران

قمری: مازندران تور دوچرخه سواری خزر را احیا کند

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۳۱۸

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تور دورچرخه سواری خزر احیا می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، خسرو قمری در مجمع عمومی هیات دوچرخه سواری مازندران در ساری اظهار کرد: تور بین المللی خزر باید با تجهیز امکانات مناسب در شان این رشته ورزشی در مازندران عملیاتی شده و عدم تامین اعتبار مناسب و نبود زیرساخت مناسب موجب توقف تور بین المللی خزر شد.

وی ابراز امیدواری کرد: این تور که با حضور کشورهای حاشیه خزر در مازندران برگزار می شد، بار دیگر احیا شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برای احیای این تور بین المللی پیشنهاد می شود تا ابتدا این رقابت ها به صورت استانی و ملی برگزار شده و با شناسایی نقاط قوت و ضعف زمینه برای برپایی رقابت های ملی فراهم شود.

قمری افزود: پیست دوچرخه سواری در دست ساخت ساری در صورت تکمیل می تواند زمینه میزبانی ایران را برای رقابت های دوچرخه سواری آسیایی و بین المللی فراهم کند.

وی تصریح کرد : با میزبانی ایران در رقابت های دوچرخه سواری در پیست بین المللی ساری ارزش افزوده مالی زیادی برای هیات و فدراسیون خواهد داشت و زمینه توریست ورزشی را در شمال کشور فراهم می کند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری بهترین رشته ورزشی زیرمجموعه دوچرخه سواری را برای بانوان دوچرخه سواری کوهستان با توجه به محدودیت فرهنگی دانست و گفت که بانوان می توانند رشته دوچرخه سواری کوهستان که در داخل جنگل برگزار می شود را پیگیری کنند.

قمری با بیان اینکه 99 درصد از رقابت های آسیایی در رشته دوچرخه سواری برای بانوان در بخش کوهستان برگزار می شود خاطرنشان کرد: مازندران از لحاظ جاده جنگلی ظرفیت های زیادی داشته و بانوان می توانند بدون محدودیت و با حفظ حجاب در این رشته فعالیت کنند.

وی در مورد دوچرخه سواری جاده ای در مازندران گفت: دوچرخه سواری حاشیه جاده ها به دلیل ترافیک شدید خودرویی در مازندران و به دلیل پرخطر بودن جاده ها پیشنهاد نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز