خبرگزاری کار ایران

تساوی سپیدرود رشت با سایپا؛ بانوان گیلانی تماشاگر این دیدار بودند

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۳۲۵

در جریان دیدار دوستانه سپیدرود رشت با سایپا تهران این دو تیم به تساوی دو بر دو دست یافتند.

به گزارش ایلنا، شاگردان علی دایی که این روزها در اردوی رامسر به سر می برند برای انجام بازی دوستانه به رشت رفتند تا با سپیدرود رشت مصاف بدهند.

در این بازی ابتدا این سرخپوشان گیلانی بودند که با دو گل میعاد یزدانی دقیقه ۷، محمد لطفی دقیقه ۳۲ از سایپا پیش افتادندذ اما نیمه دوم این شاگردان دایی بودند که با ۲ گل رضا علی یاری دقیقه ۵۸، محمد عباس زاده دقیقه ۷۷ موفق شدند دروازه حریف را باز کرده و در پایان این دیدار را با تساوی به پایان ببرند.

این بازی در هوای نیمه ابری برپا شد و حدود 2 هزار هوادار در زمین چمن دانشگاه تربیت بدنی استان گیلان حضور داشتند.

در این دیدار  سید محسن حسینی دقیقه ۶۶ (سپیدرود) از داور دیدار اخطار دریافت کرد.

ترکیب سپیدرود:

سید محمد حسینی، هادی موسوی، احمد آهی، محمد میری، میلاد قربانزاده، مهرداد جماعتی، توحید غلامی، حسین کعبی، میعاد یزدانی، پویا نزهتی، محمد لطفی.

سرمربی: علی نظرمحمدی.

ترکیب سایپا:

حسین منادی، محمدعباس زاده، مهدی ترابی، رضا علی یاری، رضا اسدی، امید خالدی، دانیال ماهینی، آرش رضاوند، محمد دانشگر، احمد مهدی زاده، حامد شیری.

سرمربی: علی دایی.

حاشیه:

۱- این مسابقه در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان برگزار شد و خیلی جای تعجب نداشت که بانوان دانشجوی تربیت بدنی که در دانشگاه حضور داشتند، تماشاگران ویژه این مسابقه باشند. حضور بانوان هر چند اندک، موجب تلطیف جو هواداران شده بود.

۲- این مسابقه در یک کمپ دانشگاهی در فاصله ای دور تا داخل شهر رشت برگزار شد، اما همچنان هواداران زیادی از این مسابقه استقبال کردند و تمام جایگاه هواداران و فضای اطراف زمین پر از هواداران مشتاق بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز