خبرگزاری کار ایران

توافق استقلال و گسترش فولاد در مورد رضایت‌نامه شجاعیان

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۸۶۵

مدیرعامل گسترش فولاد از حل اختلاف میان این باشگاه و استقلال بر سر مبلغ رضایت‌نامه شجاعیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه استقلال که پس از مذاکرات طولانی مدت با گسترش فولاد موفق شد رضایت‌نامه داریوش شجاعیان را با مبلغ 15 میلیارد ریال دریافت کند، برای پرداخت این مبلغ تعهداتی به گسترشی‌ها داده بود که در مقطعی دچار مشکل شد.

استقلالی‌ها به عنوان ضمانت پرداخت این مبلغ به باشگاه گسترش فولاد، حواله در اختیار باشگاه گسترش فولاد گذاشته بودند که باید تبدیل به چک می‌شد.

دلیل این کار استقلالی‌ها لزوم امضای وزیر پای چک‌های پرداختی این باشگاه بود که قرار بود به زمان دیگری موکول شود.

طبق قرارداد میان مسئولان استقلال و گسترش فولاد اگر این مشکل برطرف نمی‌شد، باشگاه تبریزی می‌توانست مانع از بازی شجاعیان برای استقلال شود.

در همین راستا، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص چکی که استقلالی‌ها باید با حواله خود جابجا می‌کردند اظهار داشت: مشکلی که در این زمینه میان ما و استقلال وجود داشت برطرف شده است و مسئولان این باشگاه نظر ما را در مورد داریوش شجاعیان جلب کردند و این بازیکن مشکلی برای بازی در ترکیب این تیم در فصل جدید ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز