خبرگزاری کار ایران

درخواست گسترش فولاد برای انتقال شجاعیان به استقلال تهران:

با اولین پرواز به تبریز بیایید تا مذاکرات را نهایی کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۲۶۲

موضوع انتقال داریوش شجاعیان به استقلال تهران وارد فاز جدیدی شده و شاید امروز او به جمع آبی پوشان بپیوندد.

به گزارش ایلنا، هافبک گسترش فولاد تبریز که مدت هاست مورد توجه باشگاه استقلال تهران قرار دارد، تنها سدی که مانع او برای پیوستن به جمع آبی هاست رضایتنامه اوست که مسئولان باشگاه گسترش سنگی بزرگ را جلوی راه او قرار داده اند.

از مدت قرارداد این بازیکن با گسترش یک فصل باقی مانده و برای جدایی قرضی او از این تیم مسئولان باشگاه رقم 800 میلیون را تعیین کردند که باشگاه استقلال این را رقم را پذیرفت اما مشکل انتقال قرضی بود که آبی ها خواستار جدای قطعی او شجاعیان از باشگاه بودند تا به عنوان بازیکن آزاد او را به خدمت بگیرند.

طی جلسه ای که چند روز پیش بین پندار توفیقی و هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار شد مذاکرات دو طرف به صورت جدی برگزار شد و باشگاه گسترش رقم بالایی را برای رضایتنامه نهایی این بازیکن درخواست کرد.

رقم یک میلیارد و 700 میلیون تومان، رقمی است که باشگاه تبریزی در مذاکره با توفیقی عنوان کرده و این رقم بالا در شرایط نه چندان خوب مالی آبی ها ابتدا مورد مخالفت قرار گرفت اما با مشورت توفیقی با مسئولان باشگاه موجب شد تا این رقم مورد موافقت واقع شود.

مسئولان استقلال برای پرداخت رقم دریافت رضایتنامه این بازیکن مشکلی ندارند و آنها از این حیث اعلام آمادگی کرده اند اما هربار که آنها با مدیرعامل باشگاه، هوشنگ نصیرزاده تماس گرفته اند او حاضر به پاسخگویی نشده است.

هوشنگ نصیرزاده در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: مسئولان استقلال در مجموع دو بار با من تماس گرفته اند و اگر آنها مدعی پرداخت به مبلغ یک میلیارد و 700میلیون هستند امروز با اولین پرواز به تبریز بیایند تا به صورت نهایی برای این انتقال تصمیم گیری کنیم.

این صحبت ها از سوی مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز مطرح شده که باشگاه روز گذشته اعلام کرده بود شجاعیان به هیچ تیم نمی پیوندد و برای لیگ هفدهم در این تیم حضور خواهد داشت.

با صحبت های امروز نصیرزاده باد دید واکنش باشگاه استقلال چه خواهد بود و آنها امروز موضوع انتقال شجاعیان به جمع آبی پوشان را نهای می کنند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز