خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی مصدومیت با مایکروسافت

asdasd
کد خبر : ۵۰۵۴۸۰

مایکروسافت با طراحی یک سامانه تجزیه و تحلیلی، دانش عظیم خود را به حوزه ورزش سوق داده است.

به گزارش ایلنا، ماشین تجزیه و تحلیلی جدید مایکروسافت می‌تواند با پیش‌بینی مصدومیت‌های پیش‌روی ورزشکاران به تیم‌های ورزشی کمک کند و عملکرد فردی ورزشکاران را هم بهبود بخشد.

مایکروسافت نخستین سامانه ورزشی خود را دیروز معرفی کرد؛ سامانه‌ای که کمک به تیم‌های ورزشی را توسط بهبود عملکرد اعضای تیم با استفاده از فناوری یادگیری ماشین هدف قرار داده است. این سامانه توسط گروه «مایکروسافت گاراژ» که مسوولیت ابداع نوآوری‌های بی‌نظیر را بر عهده دارد، ابداع شده است.

این سامانه برای شناخت بیشتر مربیان نسبت به شرایط ورزشکاران خود طراحی شده و با اطلاعات گسترده‌ای که از هر بازیکن به مربی می‌دهد، کمک می‌کند تا مربی بتواند روش‌های متفاوتی را در مواجهه با شرایط مختلف اتخاذ کند. این سامانه بر اساس آخرین آمار و اطلاعات عملکردی بازیکن، هشدار می‌دهد که او در معرض مصدومیت قرار دارد. شرکت مایکروسافت اعلام کرده یکی از مزیت‌های اصلی این سامانه برخورداری از ابزار تجاری اختصاصی مایکروسافت است.

جف هنسن مدیرکل مایکروسافت گفته: «تصور کنید از این پس در شرایط سخت و پیچیده به جای تصمیمات ریسکی بتوانید قاطعانه و با اطمینان تصمیم بگیرید. جایی که برد و باخت را وزش باد، سوخت و ساز بدن ورزشکاران و 30 دقیقه زودتر به رختخواب رفتن آنها رقم می‌زند.»

در حال حاضر تیم رئال سوسیه‌داد از این سامانه بهره می‌برد اما هدف مایکروسافت گسترش این فناوری میان همه حرفه‌ای‌ها و وارد کردن آن به مراحل دیگر نظیر استفاده در مدارس ورزشی آماتور است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز