خبرگزاری کار ایران

متاسفانه در لیگ جهانی امسال خوب پیش نرفتیم

معروف: ورزش حرفه ای بالا و پایین دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۹۱۰

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ورزش حرفه ای افت و خیز دارد، مهم این است که از آنها برای آینده درس بگیریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف پس آخرین دیدار ایران در لیگ جهانی سال 2017 افزود: طبیعی است که امسال لیگ جهانی خیلی خوبی برای ایران نبود. شرایط ایران هم ایده آل نبود. ورزش همین است و روزهای خوب و بد و تورنمنت خوب و بد دارد، متاسفانه در لیگ جهانی امسال خوب پیش نرفتیم.

وی با بیان اینکه بچه های تیم ملی زحمت خود را کشیدند و آنچه در توان داشتند، به نمایش گذاشتند، گفت: متاسفانه صعود نکردیم ولی بار دیگر یادآوری می کنم که طبیعت ورزش همین است.

کاپیتان تیم ملی والیبال در پاسخ به این سئوال که به نظر شما مشکل والیبال ایران چیست که امسال نتوانسته پاسخ گوی افکار عمومی باشد، گفت: نقاط ضعف و قوتی داریم که باید بعد از بازی ها بنشیم فیلم بازی ها را ببینیم. مربیان نیز این بازی ها را آنالیز کنند و اطلاعات آنان را به بازیکنان انتقال دهند.

وی تصریح کرد: در مجموع نقاط ضعف بیشتر از قوت ها بوده و توانایی والیبال ایران بیش از این است و باید در آنالیزهای بعدی اشکالات را پیدا و برطرف کنیم و از این مسابقات برای آینده کسب تجربه کنیم.

معروف با ابراز قدردانی از مردم و هودارانی که در این مدت از تیم ملی والیبال حمایت کردند، گفت: از تمامی دست اندرکاران تیم ملی نیز تشکر و قدردانی می کنم. پایانی خوبی برای والیبال ایران در این تورنمنت نبود، اما به اندازه ای حرفه ای شدیم که با روزهای خوب اوج نگیریم و در روزهای بد همه چیز را فراموش کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: ورزش حرفه ای بالا و پایین و افت و خیز دارد، نکته مهم این است که از همه آنان درس برای آینده بگیریم.

تیم ملی والیبال ایران با پذیرش شکست برابر روسیه به کار خود در لیگ جهانی سال 2017 پایان داد. ملی پوشان کشورمان در 9 مسابقه خود سه برد و 6 شکست تجربه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز