خبرگزاری کار ایران

معروف: صربستان اجازه نداد برنامه هایمان را پیاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۹۳۱

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ملی پوشان صربستان اجازه ندادن تیم ایران برنامه های خود را در زمین پیاده کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف پس از ناکامی تیم ایران برابر صربستان در نشست خبری افزود: به اعتقاد من بدترین شکست ایران در آزادی مقابل صربستان رقم خورد. تیم ایران روی امتیاز این بازی با توجه به میزبانی حساب باز کرده بود. تیم حریف نگذاشت آنچه در برنامه‌هایمان بود را به درستی انجام دهیم.

وی ادامه داد: صربستان بسیار منظم و بسیار  با برنامه کار کرد و این کار تیم ایران را سخت کرد. آن‌ها در بسیاری از دقایق بازی بر توپ و میدان تسلط داشتند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران افزود: وقتی مقابل یک تیم نتوانیم به خوبی سرویس بزنیم، فرصتی برای حمله و استفاده از توپ‌های برگشتی نخواهیم داشت و امروز بدترین روز تیم ایران از لحاظ سرویس زدن بود.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که هر بازی یک طرفش باخت و یک طرفش برد است. امیدوارم در آینده بتوانیم بهتر کار کنیم و نتایج بهتری را کسب کنیم.

معروف در پایان گفت: از همه تماشاگرانی که زحمت کشیدند و تیم را تا دقایق پایانی تشویق کردند، تشکر می‌کنم. آن‌ها همیشه حامی تیم ایران هستند.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی سه بر یک مغلوب صربستان شد و فردا (یکشنبه) در آخرین مسابقه این هفته به مصاف آرژانتین می رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز