خبرگزاری کار ایران

حمایت کی روش از وینگادا: مالزی مربی خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۹۷

مالزی کشوری است که پتانسیل بالایی در فوتبال دارد. چندین بار به مالزی آمده‌ام.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، نلو وینگادا در اولین دیداری که روی نیمکت تیم ملی فوتبال مالزی نشست، در مرحله انتخابی جام ملت‌های آسیا 2019 مقابل لبنان 2 بر یک شکست خورد.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با مجله «فور فور تو» مالزی در این باره اظهار داشت: مالزی کشوری است که پتانسیل بالایی در فوتبال دارد. چندین بار به مالزی آمده‌ام. فوتبال مالزی نیاز به یک تکان اساسی دارد و وینگادا مناسب این کار است.
وی ادامه داد: با نلو صحبت می‌کنم و اطمینان دارم او کارش را در تیم ملی مالزی به خوبی انجام خواهد داد. او مربی با دانش و باتجربه‌ای است. وینگادا سخت در تلاش است تا باعث پیشرفت تیم ملی مالزی شود. بازیکنان هم از کار زیر نظر او لذت می‌برند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: فوتبال مالزی نیاز به این مربیان دارد که بتوانند از عهده شرایط موجود برآیند و فدراسیون فوتبال این کشور را برای آینده تغذیه کنند. اولین گام مالزی، مسابقات جام ملت‌های آسیا است. به وینگادا گفتم که تیمت باید ابتدا در منطقه خودش و سپس در آسیا خوب باشد و پس از آن به حضور در جام جهانی فکر کند.
کی‌روش خاطرنشان کرد: وینگادا تازه چند روز است که کارش را با تیم ملی مالزی شروع کرده و نیاز به زمان دارد. او مربی خیلی خوبی در زمینه اضافه کردن بازیکنان جوان به تیمش است و با مربیان مالزیایی و کسانی که درگیر فوتبال ملی هستند، صحبت خواهد کرد. مالزی مربی خوبی پیدا کرده و اگر همه کنار هم کار کنند، روزهای خوبی در انتظار تیم ملی مالزی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز