خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده تایید کرد

رسمی و غافلگیرکننده؛ استقلال با داریوش شجاعیان تمام کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۹۹۴

در حالی که طی روزهای اخیر هواداران استقلال بابت کندی روند مذاکرات این تیم در نقل و انتقالات شاکی بودند، این تیم موفق شد با داریوش شجاعیان قرارداد ببندد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، داریوش شجاعیان که یکی از مهره‌های ارزشمند نقل و انتقالات محسوب می‌شد، طی روزهای اخیر شایعات زیادی را حول خود می‌دید که با توجه به قرارداد با گسترش فولاد از مذاکره با تیم‌های خواهان خود محروم بود.

لوکا بوناچیچ و مسوولان گسترش فولاد به شدت مخالف جدایی هافبک تکنیکی و ملی پوش خود بودند و این در حالی است که امروز در خبری غافلگیرکننده استقلال موفق شد زمینه حضور این بازیکن در تیمش را فراهم کند و این بازیکن پایان ناکامی‌های استقلال و اخبار ناامید کننده این باشگاه لقب گیرد.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با تایید این مساله گفت: باشگاه استقلال پیشنهادی که برای مبلغ رضایتنامه داریوش شجاعیان داده است به مبلغ مورد نظر ما بسیار نزدیک است و بنابراین برای انتقال این بازیکن توافق حاصل شده است.

او از پایان کار استقلال و شجاعیان خبر داد و گفت این انتقال تمام شده است.

استقلال اکنون با جذب سجاد شهباززاده، مهدی قائدی، حسن بیت سعید و در نهایت داریوش شجاعیان توانسته عملکرد مثبت و قابل قبولی از خود به جا بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز