خبرگزاری کار ایران

سپاهان گزینه مدنظر پرسپولیس را وسوسه کرد؛ پیشنهاد دو برابری!

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۸۳۱

در حالی که پرسپولیس به دنبال گزینه‌های مدنظر خود برای تقویت در فصل آینده است، سپاهان نیز به دنبال اوج گیری و بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس در اولین گام بعد از پایان فصل شانزدهم فوتبال ایران سراغ شجاع خلیل زاده و گادوین منشا رفت تا این دو بازیکن را به لیست خود اضافه کند. آنها در ادامه دست روی بازیکنان دیگری گذاشتند که البته این روزها از سوی دیگر تیم‌ها هوایی شده اند. شایان مصلح و سیامک نعمتی دو بازیکنی هستند که این روزها از سوی دو تیم استقلال و سپاهان نیز مورد توجه قرار گرفته اند تا قیمت آنها با تغییر عجیبی نسبت به فصل گذشته مواجه شود.

باشگاه سپاهان که در فصل نقل‌وانتقالات امسال پیشنهادات مالی خوبی به برخی بازیکنان داده است در راستای همین قضیه این بار به سراغ گزینه مدنظر برانکو ایوانکوویچ برای پرسپولیس رفت. سیامک نعمتی اخیرا مذاکراتی را با باشگاه پرسپولیس داشته است که به خاطر مسائل مالی ادامه این مذاکرات به روز‌های آتی موکول شد. در این فاصله زمانی باشگاه سپاهان از فرصت استفاده کرده و با مطرح کردن پیشنها یک میلیاردو پنجاه تومانی خواهان هافبک چپ پای پیکان شده است. سپاهان با همین رقم سیاوش یزدانی دیگر بازیکن پیکان را جذب کرد و حالا به دنبال خرید دیگر از این تیم است. هر چند نعمتی این روزها در صفحه اینستا گرام خود ارتباط خوبی با هواداران پرسپولیس برقرار کرده و احتمال سرخپوش شدنش زیاد است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز