خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷

ایران 0 - 3 آمریکا؛شکست شاگردان کولاکوویچ در آغاز هفته سوم

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۸۶۳

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه هفته سوم لیگ جهانی به مصاف آمریکا دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو رفت و مغلوب این تیم شد.

به گزارش ایلنا، هفته سوم لیگ جهانی والیبال در سطح یک از ساعت 19 و 55 دقیقه امروز (پنج شنبه) با دیدار ایران و آمریکا در شهر کاتوویتسا لهستان آغاز شد.ملی پوشان والیبال ایران در این دیدار که هفتمین جدال دو تیم در تاریخ لیگ جهانی بود، سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 30 بر 28 مغلوب آمریکا شدند تا در نخستین دیدار هفته سوم لیگ جهانی امتیازی کسب نکنند.

تیم ملی والیبال آمریکا با کسب این پیروزی تعداد بردهایش با ایران برابر شد اما به دلیل امتیاز بیشتر (10 امتیاز) در جدول رده بندی بالاتر از ایران قرار گرفت.

سعید معروف، سید محمد موسوی، مسعود غلامی، امیر غفور، فرهاد قائمی و میلاد عبادی پور ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر آمریکا بودند که مهدی مرندی برای دریافت و مصطفی حیدری نیز برای توپ گیری آنان را همراهی کردند.

ایگور کولاکوویچ در ست های مختلف این مسابقه از فرهاد سال افزون، علی شفیعی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد نظری افشار و رضا قرا نیز استفاده کرد که جایگزین ترکیب شروع کننده تیم ایران شدند.

تیم ملی والیبال آمریکا نیز این مسابقه را با ترکیب تیلور ساندر، جفری جندریک، میکا کریستنسون، بنجامین پتچ، توری دفالکو، دیوید اسمیت و اریک شوجی آغاز کرد.

 

تیم ملی والیبال ایران روز شنبه در هشتمین مسابقه خود در دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2017 از ساعت 22 و 55 دقیقه به مصاف لهستان میزبان می رود که این مسابقه در شهر لودز لهستان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز