خبرگزاری کار ایران

همگام با لیگ‌جهانی والیبال؛

7 مرد در طلوع؛ آغاز سروهای ایرانی در سرزمین یانکی‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۶۱۴

سروقامتان والیبال ایران صبح فردا در گام نخست لیگ جهانی والیبال به مصاف آمریکا می‌روند تا زنگ آغاز این رقابت‌ها برای والیبال ایران به صدا درآید.

ایلنا-لحظه موعود فرا رسید و تیم ملی والیبال ایران کمتر از 15 ساعت دیگر به مصاف قهرمان المپیک 2012 لندن می‌رود. تیم والیبال آمریکا به گفته سعید معروف شانس نخست صعود از گروه B به حساب می‌آید و بدون‌شک یانکی‌ها روی بازی نخست‌شان حساب ویژه‌ای بازکرده‌اند. آن‌ها می‌خواهند با شکست ایران، از دیگر رقبا زهرچشم بگیرند و این کار شاگردان بوبان را دشوارتر می‌کند. ساعت 6:30 فردا، مردان ایران همراه کواچ یک پیکر روح خواهند شد تا برابر میزبان مقتدر خود بایستد.

روزهای تنهایی سید!‌

یانکی‌ها فردا با حضور مت‌اندرسون، تیلور ساندر و دیوید لی،‌ بازی را روی تور می‌کشانند. آن‌ها درست مطابق نقشه‌ای که در دور پیشین لیگ جهانی با آن برابر شاگردان کواچ ایستادند، سعی می‌‌کنند با بازی سرعتی دفاع روی تور ایران را از کار بیاندازند. با این شرایط سیدمحمد موسوی، امید اول بوبان برای رویارویی با حملات پیاپی یانکی‌هاست. موسوی در غیاب رضا قرا و آرمین تشکری، مسئولیتی دوچندان دارد. از طرفی سعید معروف هم به دلیل قامت کوتاه‌ترش نسبت به مهاجمان آمریکا، شاید نتواند کمک زیادی برای موسوی باشد. سید به خوبی می‌داند روزهای سختی در لس‌آنجلس دارد.

علیزاده در نقش ظریف

مصدومیت ناگهانی ظریف، شاید بزرگترین شوک برای کواچ بود. فردا علیزاده جانشین لیبروی اصلی ایران است. بازیکن باهوش شهرداری ارومیه که پس از خداحافظی ظریف لیبروی اول ایران شد و اتفاقاً عملکرد خوبی هم داشت اما با بازگشت فرهاد، او بار دیگر نیمکت‌نشین شد تا دنبال فرصت دیگری برای اثبات شایستگی‌هایش باشد. ایران از حضور علیزاده خاطرات خوبی دارد. برتری 3 بر صفر برابر برزیل در ریو، از نتایج مهمی است که ایران با حضور علیزاده به دست آورده است. ایران فردا در صورت غیبت ظریف، روی علیزاده حساب می‌کند.

ایران غریبه نیست

تیم ایران با کسب مقام چهارمی لیگ جهانی و ششمی مسابقات جهانی سال‌گذشته پدیده جهان والیبال بود. حالا دنیا به والیبال ایران احترام می‌گذارد. آمریکایی‌ها می‌دانند کار دشواری درخانه دارند. ایران با شکست آمریکا در مسابقات جهانی سال گذشته،‌ نشان داد این تیم شکست ناپذیر نیست. قطعاً فردا ایرانی‌های مقیم آمریکا هم تیم کشورمان را تنها نمی‌گذارند و ایران در سالن لس‌آنجلس غریبه نیست. از سوی دیگر تازه شدن دیدار سعید معروف و مت اندرسون بازیکنان زنیت‌کازان روسیه،‌ می‌تواند از نکات جالب این دیدار باشد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز