خبرگزاری کار ایران

برای برگزاری نخستین دیدار در لیگ جهانی؛

ملی پوشان والیبال ایران وارد آمریکا شدند/ استقبال روحیه بخش از شاگردان کواچ

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۳۷۲

تیم ملی والیبال ایران عصر دیروز (یکشنبه ) وارد لس آنجلس آمریکا شد تا دو دیدار نخست خود از سری رقابت های لیگ جهانی والیبال مقابل تیم ملی والیبال آمریکا برگزار کند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال کشورمان صبح یکشنبه(سوم خرداد ماه)، پراگ پایتخت جمهوری چک را به منظور برگزاری دو دیدار نخست مسابقه خود در لیگ جهانی 2015 والیبال ترک کرد و پس از سفری 17 ساعته وارد لس آنجلس محل برگزاری دیدار خود با تیم ملی امریکا شد که در فرودگاه مورد استقبال ایرانی های مقیم این کشور قرار گرفت.

براساس برنامه اعلام شده از سوی کادرفنی،ملی پوشان کشورمان امروز (دوشنبه) استراحت دارند و تمرینات آماده سازی خود را از روز سه شنبه پیگیری خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران دهم و یازدهم خرداد ماه به ترتیب ساعت 6:30 و 3:30 بامداد به وقت ایران به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت.

تیم ملی والیبال کشورمان پس از آمریکا برای انجام دوبازی به لهستان خواهد رفت تا روزهای 15 و 16 خرداد ماه با تیم ملی این کشور بازی کند و 23 و 24 خرداد ماه نیز در مسکو به مصاف تیم ملی روسیه خواهد رفت.

واالیبالیست های ایرانی از 29 خرداد ماه تا 13 تیرماه در تهران به ترتیب میزبان تیم های آمریکا ، روسیه و لهستان خواهند بود .

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز