خبرگزاری کار ایران

با وجود قول و قرار با دایی و قلعه‌نویی؛

مذاکرات شهباززاده با استقلال ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۰۷۰

توافق استقلالی‌ها با کاوه رضایی برای تمدید قرارداد باعث نشده این باشگاه قید جذب شهباززاده را بزند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سجاد شهباززاده، مهاجم فصل گذشته نفت تهران که از مدت‌ها قبل بحث بازگشتش به استقلال مطرح بود، در چند روز اخیر مذاکراتی با سایپا و ذوب‌آهن برای پیوستن به این تیم‌ها داشته است.

شنیده می‌شد استقلالی‌ها در صورتی شهباززاده را می‌خواهند که کاوه رضایی حاضر به ماندن در این تیم نشود و توافق با این بازیکن باعث گمانه‌زنی در مورد مقصد مهاجم فصل گذشته نفت تهران و کنار رفتن از فهرست آبی‌پوشان شد.

شهباززاده در نفت زیر نظر دایی کار کرده بود و پیش از این در استقلال هم زیر نظر قلعه‌نویی سابقه بازی دارد و علاقه این دو سرمربی به عملکرد او احتمال همکاری‌شان را تقویت می‌کرد.

ولی مسئولان استقلال اعلام کردند با وجود توافق با کاوه رضایی، قید جذب شهباززاده را نزدند و همچنان نسبت به همکاری با او علاقه دارند.

در همین راستا روز گذشته تماسی از سوی استقلالی‌ها با این بازیکن گرفته شد تا قراری برای مذاکرات نهایی و عقد قرارداد گذاشته شود.

پندار توفیقی، مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایلنا این خبر را تایید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز