خبرگزاری کار ایران

دورتموند در چهارمین فینال پیاپی؛ امید به پایان ناکامی ها

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۲۸۲

دو تیم باقی مانده‌اند. از 64 تیمی که کار خود را در مرداد ماه گذشته در جام حذفی آلمان شروع کردند، تنها بوروسیادورتموند و آینتراخت فرانکفورت مانده‌اند که در آخرین بازی فصل فوتبال آلمان امشب در ورزشگاه المپیک شهر برلین قهرمان این جام را مشخص می‌کنند.

به گزارش ایلنا، نیکو کواچ خیلی خوشحال‌تر می‌شد اگر روندی که در نیمه اول فصل بوندس‌لیگا داشت ادامه پیدا می‌کرد و تیمش می‌توانست یکی از سهمیه‌های لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد اما نیم‌فصل دوم شاهد سقوط با سرعت زیاد آینتراخت بود و این تیم در نهایت در رتبه یازدهم قرار گرفت. آینتراخت راه آسانی برای رسیدن به فینال داشت و بوروسیامونشن گلادباخ تنها مانع بزرگ این تیم بود که در نیمه‌نهایی با هم روبه‌رو شدند و ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم برنده بود.

توماس توخل اما با نتایج خوبی که در اواخر فصل گرفت سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان اروپا را برای دورتموند به دست آورد. او در شش بازی آخر 4 برد و دو تساوی داشت و شاید بهترین بازی این تیم در سال 2017 برابر بایرن‌مونیخ بود که توانستند گل عقب افتاده را جبران کنند و در آلیانتس آره‌نا قهرمان پنج دوره اخیر لیگ آلمان را حذف کنند. دورتموند در فینال سال قبل در ضربات پنالتی به بایرن باخت، در فینال 2015 در وقت عادی برابر ولفسبورگ شکست خورد و در سال 2014 در فینال در وقت اضافه مغلوب بایرن شد.

این دو تیم در رویارویی‌شان در لیگ این فصل هر یک در خانه به پیروزی رسیده‌اند؛ آینتراخت 2 بر یک و دورتموند 3 بر یک.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز