خبرگزاری کار ایران

تقابل بورسیا دورتموند و موناکو جوان ترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۹۰۳

دو تیم موناکو و بورسیا دورتموند در حالی به مصاف هم می روند که با بازی های خوب خود در برابر حریفانشان قاطعانه به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت گل،اگر نمی توانید از تماشای  بازی یوونتوس و بارسلونا مقاومت کنید ،می توانید شاهد یک نبرد فوق العاده بین دو تیم جوان که از هجومی ترین تیم های لیگ قهرمانان اروپا هستند باشید. 

ما در مورد کیلیان ام پابه و اوسامه دمبله صحبت می کنیم . ام پابه بازیکنی است که تا سال 2018 هم بیست ساله نخواهد شد. این بازیکن به طور فزاینده ای منبعی از گلزنی و خلاقیت است . ام پابه به صورت انفجاری و دارای روحیه ای جنگنده در محوطه جریمه است که بسیار قابل توجه است. و دمبله نیز  ممکن است بهترین دریبلر جهان باشد. 

در هر حال دو تیم دارای پتانسیل بسیار بالای گلزنی هستند،با این وجود دورتموند روی لبه تیغ قرار گرفته است. موناکو در قدم اول منچستر سیتی را منفجر کرد اما شاگردان پپ گورادیولا به نظر می رسد این را باور ندارند. دورتموند در این بین مایل است که بازی های خود را با امتیازات بالایی تمام کند و کمتر پیش آمده که شکست سختی داشته باشد. 

تیم  دورتموند در اکتبر در لیگ آلمان در مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 2-0 شکست خورد . آن ها بازی های هجومی نیز از خود به نمایش گذاشته اند از جمله برد 8-4 آن ها مقابل لژیا ورشو و یک تساوی 2-2 مقابل رئال مادرید. از طرفی تیم موناکو می خواهد که استعدادش را در لیگ قهرمانان اروپا به نمایش بگذارد که شامل کیفیت بالای بازی آن ها به منظور پیشرفتشان خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز