خبرگزاری کار ایران

عدم حضور مقابل الهلال تبعات بین‌المللی برای فوتبال ایران دارد

فتاحی: هر بازیکنی اعتصاب کند محروم می‌شود/ ندادن پول دلیلی بر بازی نکردن نیست

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۴۶

رئیس سازمان لیگ از ارجاع پرونده بازیکنان اعتصاب کرده به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اعتصاب بازیکنان استقلال خوزستان از همراهی این تیم در سفر به تهران و احتمال عدم حضور بازیکنان در دیدار با الهلال می‌تواند برایشان گران تمام شده و علاوه بر تبعات بین‌المللی برای این تیم و فوتبال ایران ممکن است فدراسیون فوتبال هم برخورد جدی با آنها داشته باشد.

سعید فتاحی، رئیس سازمان لیگ در  گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: پیش از این اعلام کرده بودیم اگر بازیکنان دست به اعتصاب بزنند برخورد جدی با آنها می‌شود و در مورد استقلال خوزستان هم اگر این اتفاق بیافتد پرونده انها به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فرستاده شده تا برخورد لازم صورت بگیرد.

وی افزود: مطالبات بازیکنان و اینکه باشگاه پول‌شان را پرداخت نمی‌کند دلیلی برای اعتصاب نیست. هر بازیکنی می‌تواند در قراردادش قید کند که در صورت عدم دریافت مطالباتش قراردادش فسخ شود ولی حق اعتصاب ندارند.

رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: اگر استقلال خوزستان مقابل الهلال حاضر نشود تبعات منفی بین‌المللی برای فوتبال ما خواهد داشت و برای همین در این موضوع مماشات نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز