خبرگزاری کار ایران

چه کسی شماره‌ی 10 نحس رئال مادرید را خواهد پوشید

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۶۸۵

با رفتن خامس رودریگز چند بازیکن این فرصت را دارند که پیراهن شماره‌ 10 را بر تن کنند.

به گزارش ایلنا، خامس رودریگز در پایان فصل از رئال جدا می‌شود. او با منچستر یونایتد به توافق رسیده و یک‌شنبه همه چیز برای خامس در سانتیاگو برنابئو به اتمام می‌رسد. او شماره‌ی 10 هفتاد میلیون یورویی رئال بود که نتوانست چنان که باید در این تیم بدرخشد.

نکته‌ی جالب توجه این است که جدایی و حضور کوتاه‌مدت در برنابئو سرنوشت بسیاری از استعدادهای بزرگ سال‌های گذشته‌ی شماره‌ی 10های رئال مادرید بوده است. در گذشته ستارگانی چون روبینیو، لاسانا دیارا، لوییس فیگو، وسلی اسنایدر، مسوت اوزیل و کلارنس سیدورف این پیراهن را پوشیدند، اما نتواستند سال‌های زیادی در برنابئو حضور داشته باشند.

پیشتر اسطوره‌هایی چون میشل لادروپ، فرانتس پوشکاش، پروسینسکی، نترز و گئورگی هاگی این پیراهن را پوشیده‌ بودند.

از هم‌اکنون گمانه‌زنی‌ها در مورد شماره 10 آینده‌ی رئال شروع شده و چند بازیکن این شانس را دارند که این شماره‌ی نحس را بپوشند.

لوکا مودریچ در صورتی که در رئال بماند کاندیدای پوشیدن این پیراهن است. وی در تیم ملی کرواسی 10 می‌پوشید.

همچنین، ایسکو نیز که 22 می‌پوشد در تیم زیر 21 سال اسپانیا 10 می‌پوشید. چنین وضعیتی را مارکو آسنسیو در تیم زیر 19 سال اسپانیا داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز