خبرگزاری کار ایران

نیمکت قدرتمند رئال مادرید؛

ذخیره‌های طلایی زیزو

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۶۰۶

آس در گزارشی جالب نشان می‌دهد که نیکمت رئال تا چه اندازه در صدرنشینی این تیم سهیم است.

به گزارش ایلنا، آس در یادداشتی نشان داده است که راز صدرنشینی رئال مادرید ذخیره‌های آماده‌ی این تیم است. 

در بازی این هفته‌ی رئال در لالیگا، برابر اسپانیول، گرت بیل که به عنوان جایگزین به بازی آماده بود موفق شد گلزنی کند. همچنین، گل اول بازی را آلوارو موراتا به ثمر رساند، بازیکنی که همیشه ذخیره‌ی بنزما بوده است.

از شروع فصل تا کنون، زیدان به همه‌ی بازیکنان رئال مادرید میدان داده است. بازیکنانی مانند ناچو، ایسکو و کوواچیچ که ذخیره‌های همیشگی زیدان بوده‌اند هر وقت که به بازی رفتند درخشیدند. لوکاس واسکوئز نامی برای خود دست و پا کرده است و خامس و موراتا نیز به همچنین. شاید تنها دنیلو و کونترائو خوب نبوده‌اند.

رئال طی یک سال اخیر 106 گل زده است که 41 گل آن را بازیکنان همیشه ثابت زیدان، همچون رونالدو، بنزما، بیل، مارسلو، راموس و... به ثمر رسانده‌اند. همچنین، یازده بازیکن اصلی رئال مادرید 62 گل زده و 51 پاس گل داده‌اند.

از طرفی، بازیکنان جایگزین 41 گل زده و 37 پاس گل داده‌اند؛ یعنی در 40 درصد از گلها نقش مستقیم داشته‌اند.

در این میانه، موراتا (11 گل)، آسنسیو (7 گل)، ایسکو (5 گل و 6 پاس گل)، لوکاس (9 پاس گل)، و خامس (10 پاس گل - دومین پاسور برتر رئال) نقش بسزایی داشته‌اند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز