خبرگزاری کار ایران

شرط بزرگ مدیرعامل احتمالی استقلال برای بازگشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۶۴۳

توقف نقل و انتقالات در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بی‌ارتباط با احتمال تغییرات در بدنه مدیریت این دو باشگاه نیست. در همین راستا اخبار متفاوتی درباره آینده مدیریت باشگاه استقلال به گوش می‌رسد.

به گزارش ایلنا، برخی خبرها حاکی از تداوم حضور افتخاری دارد و گفته می‌شود وی در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال باقی خواهد ماند و فقط برخی اعضای جدید به هیات مدیره باشگاه اضافه می‌شوند اما در عین حال همچنان زمزمه بازگشت مدیران سابق باشگاه استقلال نیز به گوش می‌رسد که وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه‌ای که با یکی از کانال‌های ورزشی به نام میدان داشته بروز تغییرات در باشگاه استقلال و احتمال بازگشت مدیران سابق را رد نکرده است.

درباره اینکه وزیر ورزش و جوانان آیا شخصا با مدیران سابق باشگاه استقلال نشست‌هایی داشته هنوز خبر قطعی به دست نرسیده و وزیر نیز در این باره صحبتی نکرده است اما از وزارت ورزش و جوانان خبر می‌رسد که یکی از گزینه‌های مورد نظر یعنی علی فتح‌ا... ‌زاده که 3 سال پیش از سمت مدیریت باشگاه استقلال کنار رفت، در مذاکرات خود اعلام کرده که برای بازگشت به استقلال و قبول مدیریت این باشگاه شرط انتخاب نیمی از اعضای هیات مدیره را دارد. شرطی که هنوز با موافقت تصمیم‌گیران باشگاه استقلال و شخص وزیر ورزش و جوانان همراه نشده است.

ظاهرا مدیرعامل سابق باشگاه استقلال قصد دارد با انتخاب اعضای هیات مدیره بخشی از بودجه‌های باشگاه را تامین کند تا از بار سنگین بدهی‌های باشگاه استقلال کاسته شود. البته نظر متولیان اصلی این باشگاه هم اهمیت دارد و هنوز مشخص نیست که چرا در وزارت ورزش با طرحی که فتح‌ا...زاده داده موافقت نمی‌شود. به هرحال شرایط موجود به سود باشگاه استقلال نیست و هرچه زودتر تکلیف این تیم و مدیریتش مشخص شود در راستای بستن تیمی در خور شأن باشگاه استقلال اقدام‌های مطلوب‌تری انجام خواهد شد.

در این برهه هواداران استقلال انتظار دارند که فقط زودتر استقلال بداند که می‌خواهد چه اهدافی را در نقل و انتقالات دنبال کند اما با شرایط موجود و نامشخص بودن مدیریت، این باشگاه در وضعیت بلاتکلیفی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز