خبرگزاری کار ایران

مدیریت استقلال نیاز به تغییر دارد

نامجومطلق:باشگاه استقلال در حق روشن کوتاهی کرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۰۴

مجید نامجو مطلق با گلایه از مدیریت باشگاه از این که کسی از این باشگاه به عیادت حسن روشن نرفته ابراز ناراحتی می کند.

به گزارش ایلنا،پیشکسوت استقلال در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص صعود استقلال به مرحله بعدی بازی های آسیایی اظهار داشت:استقلال بازی خوبی برابر التعاون انجام داد و کم تر ضعفی را از این تیم شاهد بودیم.آن ها با برنامه نشان دادند و با توانایی که دارند می توانند برابر العین هم به پیروزی برسند.

نامجومطلق در خصوص درخشش کاوه رضایی گفت:رضایی بازیکن کلیدی و خوبی است.او در چند بازی اخیر استقلال هم خیلی خوب ظاهر شده و می تواند در مرحله بعدی بازی های آسیایی هم برای تیمش موثر باشد.

وی با انتقاد از مدیریت استقلال اظهار داشت:مدیریت استقلال در این فصل عملکرد ضعیفی داشت و هر نتیجه ای هم استقلال گرفت نتیجه تلاش کادر فنی ،بازیکنان و حمایت هواداران بود.مدیریت استقلال کاری برای این تیم انجام نداد و من هیچ حرکت مثبتی از سوی افتخاری و هیئت مدیره استقلال نه تنها ندیدم و بلکه به اعتقادم ضعیف هم عمل کردند.

پیشکسوت استقلال در ادامه افزود:حسن روشن در بیمارستان بستری بود اما کسی از باشگاه استقلال به عیادت او نرفت.واقعا خیلی خجالت دارد که مسئولان استقلال حتی به عیادت اسطوره این باشگاه هم نرفتند.امیدوارم قدر پیشکسوتان را بیشتر از این در باشگاه استقلال بدانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز